Tuesday, April 17, 2007

Βράδια..

γυρνάω στο σπίτι αργά το βράδυ, όταν οι άλλοι έχουν κοιμηθεί. Δε μου αρέσει να μιλάω στους άλλους όταν είμαι σπίτι. Κάνω όμως λίγη φασαρία, τόση ώστε απλώς να ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός, "α, ο μαλάκας ήρθε".

Όταν ξυπνάω τα βράδια από τον πυρετό, δεν ενοχλώ κανέναν. Κατεβαίνω στον κήπο όπως είμαι, ανοίγω την αποθήκη και βγάζω έξω τη μηχανή του γκαζόν, όσο πιο ήσυχα γίνεται. Την βάζω μπρος για να 5λεπτο. Που και που τη μαρσάρω κιόλας. Έτσι τους ενοχλώ όλους..

Άλλα βράδια το σκάω από το σπίτι, χωρίς να πάρει κανείς χαμπάρι. Ούτε όταν γυρνάω καταλαβαίνει κανείς τίποτα. Απόλυτη ησυχία. Καμιά φορά ούτε και εγώ..

Γυρνώντας σπίτι πάλι τα βράδια, ξεσαμαρώνομαι με συγκεκριμένη διαδικασία. Αφήνω την τσάντα κάτω σιγά σιγά. Λίγο προτού την ακουμπήσω την σπρώχνω με όλη μου τη δύναμη. Γδύνομαι, τσαλακώνω τα ρούχα μου και προσεχτικά τα τοποθετώ εκεί που πρέπει να είναι. Το ένα παπούτσι πάνω από βιβλιοθήκη, το άλλο κάτω από το κρεβάτι, το μπλουζάκι στο γραφείο και το παντελόνι στο πάτωμα. Πριν φορέσω τις πιτζάμες μου, πάντα φοράω μία φόρμα και ένα κοντομάνικο. Μετά ξανά γδύνομαι και φοράω τις πιτζάμες. Σαν τις πουτάνες, γδύνομαι και ντύνομαι. Είναι το μόνο που μου θυμίζει πόσο μεγάλη πουτάνα είμαι..

34 comments:

Τζων Μπόης said...

μη το αφήσεις έτσι αυτό...είναι κρίμα τέτοιο τάλαντο να πάει χαμένο...

kira said...

Είσαι φοβερός! Σε φαντάζομαι να τα κάνεις όλα αυτά! Τρελό γέλιο, να είσαι καλά!

Anonymous said...

Μπορώ να κάνω διδακτορικό παραφροσύνης πάνω σου....

kabamaru said...

κατουρημενη δε πας καλα αγορι μου!

Κατουρημένη ποδιά said...

john boy, σκοπός μου ήταν πάντα να τρελάνω τους άλλους. Μάλλον εγώ έχω ξέφυγα τελικά..

kira, και όμως τα κάνω!!

μαράκι, γρήγορα γιατί η Γιαννάκου πάει να περάσει νέα μέτρα στα Πανεπιστήμια. Αυτή τη φορά για την έρευνα.. (σοβαρά μιλάω)

kabamaru, τους έχω τριακόσιους(300)

Kwlogria said...

Χμμμ... Με προβλημάτισες. Να γελάσω ή να συσκεφθώ με τον εαυτό μου για πάρτη σου; Είσαι καλά ή στην έσπασαν χοντρά; Όπως και να'χει άμα είσαι πουτάνα και δε θες να στη σπάνε, μην τα κάνεις πουτάνα όλα στο σπίτι!!! Φιλάκια:))

Αστάρτη said...

Ολα είναι θέμα τεχνικής.
Την κατέχεις!

an205 said...

Το ερώτημα είναι τσαλακώνεις σωστά τα ρούχα σου;;;

Anonymous said...

Exeis skeftei na mh guriseis spiti kamia fora?

Aggelos Spyrou said...

Είσαι ένας εσύυυυ... 0:Ρ

Δηλαδή, για να καταλάβω, αν και γίνομαι αδιάκριτος. Πες ότι θέλεις να γδυθείς τελείως, για να κάνεις σεξ, με μια κοπέλλα που έφερες σπίτι. Θα βγάλεις παντελόνι, μπλουζάκι, παπούτσια, θα φορέσεις φόρμα κοντομάνικο, θα βγάλεις φόρμα κοντομάνικο, θα βάλεις πιτζάμες, θα βγάλεις πιτζάμες, θα φορέσεις φόρμα κοντομάνικο, θα βγάλεις φόρμα κοντομάνικο, θα βγάλεις σλιπ φανέλλα, θα φορέσεις φόρμα κοντομάνικο, θα βγάλεις φόρμα κοντομάνικο, και θα μείνεις γυμνός?

Η κοπελλιά θα έχει μείνει?

Γιαυτό είσαι πάντα σε... "φόρμα"?

0:Ρ

Anonymous said...

Βάλε βγάλε συνέχεια βρε παιδί μου; Και το καλοκαίρι που σκάει ο τζίτζικας;

demonia said...

Μπορείς κάποια στιγμή να τα τραβήξεις video αυτά...?

Socrates said...

Εκούσια εντροπία. Καλή αντίδραση. Να καταπολεμήσουμε την ακούσια. Να μπερδέψουμε τη μοίρα μας.

lazinio said...

και η ποδιά;

maria λεμονατη! said...

εκτος απο μεγαλη πουτανα δεν παιζεσαι κιολας. αυτο μπορουμε να το πουμε και:'εισαι μια μεγαλη απαιχτη πουτανα'.

Κατουρημένη ποδιά said...

Κωλόγρια, πάντα με ησυχία. Γέλα χαλαρά και δυνατά..

Αστάρτη, μάθε τέχνη κι άστηνα, και άμα πεινάσεις πιάστηνα.. Την κρατάω γερά..

Αν205, έχω φτιάξει μία ειδική συσκευή τη λεγόμενη, τσαλακώστρα. Αλλά το χειροποίητο είναι διαφορετικό..

Colpocoquette, ναι, αλλά σπίτι μου είναι ο δρόμος..

Άγγελε, τς τς τς τς τς πουτανιές στη γριά πουτάνα??

Σημείωνε:
1. μερικές κοπέλες (γιατί δεν είναι όλες ίδιες) τις βάζω να κάνουν την ίδια ακριβώς διαδικασία, όπως την είπες… για να θυμούνται και αυτές, εκτός από μένα, έτσι?
2. για τις άλλες εφόσον τις έχω φέρει σπίτι, σίγουρα έχω κάνει άλλη πουτανιά. Οπότε δε χρειάζεται η άλλη διαδικασία.

Lifewhispers, το καλοκαίρι φοράω σορτσάκι. Ζω στο δάσος όπου έχει πάντα δροσιά. Μέχρι να καεί και αυτό.. ναι τα δάση καίγονται μόνα τους.. αυτοπυρπολούνται..

Δεμόνια, θα προσπαθήσω. Αλλά, άλλο να το δεις και άλλο να το ζεις..

Σωκράτη, να την μπερδέψουμε, αλλά θα μας πιάσει στο φανάρι. Ό,τι και όσο προλάβουμε..

Λαζίνιο, ουπς, Δεν την αποχωρίζομαι ποτέ. Την κάνω τσεμπέρι στο κεφάλι..

Μαρία, σνιφ σνιφ – μαμά γιατί δε με παίζει κανείς.??

o kairos said...

Και ποσα παιρνεις;

Κατουρημένη ποδιά said...

και πόσα δίνεις??

(μόλις επέστρεψα από το blog σου. Στο σπίτι σου σε έψαχνα, στο σπίτι μου σε βρήκα)

maria λεμονατη! said...

παρεμβαση: εχει ο καιρος γυρισματα...

maria λεμονατη! said...

δεν σε παιζει κανεις κατουρημενη ποδια γιατι εισαι πουτανα και στις μερες μας η λεξη εχει παρει ασχημη εννοια. αλλαξε ιματζ και θα δεις.
με αγαπη, η μαμα.

lazinio said...

http://katourimeni-podia.blogspot.com/2006/10/blog-post_29.html#links

το έχεις καιρό το πρόβλημα..

ΔemΩΝ said...

είσαι!

Anonymous said...

κατουρημένε, πιστεύω στην ησυχία, στη φασαρία και στο γδύσιμο... σε ό,τι βοηθάει να περάσει η νύχτα! Γιατί όταν είναι άδεια, όπως λέει και ο ποιητής, "it is the hardest time to be alive. It lasts so long and 4 a.m. knows all my secrets". Από αύριο όμως, θα πιστεύω και στη μηχανή του γκαζόν. Όχι τίποτα άλλο, επειδή ανοίξαμε κουβεντούλα με ποδοσφαιρική jargon!

patsiouri said...

Θα ήθελα πολύ να συναντήσω τα άτομα που συμβιώνουν μαζί σου σε αυτό το σπίτι...μπορούμε να έχουμε μία μίνι συνέντευξη παρακαλώ?

Επίσης...δέ νομίζω πως κάνεις κάτι διαφορετικό από τους υπόλοιπους...όταν γυρίζουμε μόνοι μας σπίτι, απλά το εκθέτεις με πολύ μαγικό τρόπο...μπράβο...

ΥΓ: Το blogname σου είναι τρομερά επίκαιρο, τώρα το πρόσεξα...

dodo said...

Διάβασα δυσλεκτικά τον τίτλο: Βάρδια...

Γεωργία said...

!
Πολύ πολύ ωραίο κείμενο!
Μπράβο!

david santos said...

I want that they forgive me for my errors
THANK YOU

-keimgreek- said...

μια φυσιολογική μέρα.

κι εγώ επίσης προσπαθώ να αποφεύγω όσους βρίσκονται στο σπίτι ;-p hahaha

Κατουρημένη ποδιά said...

Μαρία, κάτσε να βάλω τα ρούχα μου αλλιώς τότε..

Λαζίνιο, SINCE..

Διαβολικόν, την απόδειξη μην ξεχάσετε..

Αριστέα, ΧΑΧΑ ο συνειρμός που έκανες, με έχει αφήσει ΚΑΓΚΕΛΟ!!

Πατσιούρι, και εγώ θα ήθελα να τα γνωρίσω..

Συνέντευξη? Γιατί όχι? Αλλά κομπλάρω..

Η άποψή σου συμφωνεί με του Η (ξέρει αυτός). Έχουμε όλοι το knack? Είστε όλοι συνάδελφοι?? Χαίρομαι..

klik

Ντόντο, βάρδια κάνω το πρωί. Δουλεύω PR - Δημόσιες Σχέσεις..

Γεωργία, θα σου στείλω τις διευθύνσεις των φιλολόγων μου, από το λύκειο..

Santos, i’m your man. Just kiss me and they will..

Keimgreek, μήπως ζούμε στο ίδιο σπίτι??

maria λεμονατη! said...

arxise apo to nyfiko

Nobody said...

Υπάρχει ασθένεια στην ψυχολογία που περιγράφει αυτό που περνάς κατουρημένο μου παιδί! Η ασθένια λέγεται OCD: Obsessive Compulsory Disorder.
Το είχε και ο Jack Nicholson στο As good as it gets. Περαστικά!

vatraxokoritso said...

πουτάνα ξε-πουτάνα πέθανα στο γέλιο,μπορεί εσύ να μην γελούσες καθόλου βέβαια όταν το έγραφες αλλά κανείς δεν είπε πως η ζωή είναι δίκαιη..

maria λεμονατη! said...

χα, βλεπω ουτε συ γλιτωνεις το νοσοκομειο ποδια (χωρις τονο διαβαζεσαι και πόδια). εχω κονε για μια καλη σουιτα που βλεπει κατευθειαν στον κηπο των τρελων. να πω να την κρατησουν;

Κατουρημένη ποδιά said...

μαρία, μάλιστα κυρία μου..

κανένας, Οδυσσέα εσύ?? Τα χω κάνει πλακάκια με το σπίτι μου, αλλά ευτυχώς πλακάκια δεν έχω βάλει..

βατραχοκόριτσο, χεχε, Και γω γελούσα τότε (μέσα μου με μαύρο δάκρυ)..

μαρία, κράτα τη. 1 σουίτα με διπλό κρεββάτι..