Monday, September 10, 2007

Θερινά Στιγμιότυπα -The preview-

-σημασία έχει που πρόλαβα.Έτσι κι αλλιώς κανείς-
-δε θυμάται τις λεπτομέρειες-
-Μόνο τη Νίκη-


-όλη η παρέα ήταν εκεί-
-ακόμα και η Νίκη-
-εγώ είμαι κάτω από τις μπλε/άσπρες ομπρέλες, δε φαίνομαι-


-το πρώην δάσος λίγο έξω από τα Καμμένα Βούρλα-



Κάθε Σεπτέμβρη θα γυρνάς απ' το χωριό σου
Και μόνο απ' τ' άσπρα μέρη κάτω απ' το μαγιό
Θ' αναγνωρίζω το κορμάκι το δικό σου
Που τους χειμώνες το κοιτάζω μόνο εγώ

Και τι έχει ο ήλιος που δεν έχω να σου δώσω
Αυτός τη νύχτα κλείνει εγώ μένω ανοιχτός
Κι αν καταφέρω και το πάγο σου τον λιώσω
Κάθε Σεπτέμβρη θα γεμίζουν όλα φως

Κάθε Σεπτέμβρη θα δαγκώνεις ένα μήλο
Κι εγώ θα κάθομαι να βλέπω σαν Αδάμ
Τον πειρασμό να σε τυλίγει σαν το φύλλο
Και να μου κάνει την καρδιά μου Γης Μαδιάμ


στα γρήγορα: δεν πιστεύω στην τύχη. Γαμώ την ατυχία μου..

14 comments:

Nobody said...

Σου πάει ο έρωτας

Anonymous said...

Πέτυχα τυχαία το blog σου σε μια ώρα βαρεμάρας που το τοπικιστικό μου - όπως ερμήνευσα αργότερα- ζιζάνιο με έβαλε να γράψω στην αναζήτηση του Google την Κάτω Αχαγιά. Και αίφνης, ρίγη συγκίνησης με κατέλαβαν! Διαπίστωσα ότι κατάγομαι από το L.A! Καλό...Καλό γιατί συνοδεύεται από σουρεαλιστικό χιούμορ. Χάρηκα..

an205 said...

welcome back!!!
τες φωτογραφίε δεν τες βλέπουσι διατί;;;

Κατουρημένη ποδιά said...

nobody, με αδυνατίζει όπως και το μαύρο.

κατερίνα κατερινάκι, γεια σου βρε γειτόνισσα. Γιατί τι νόμιζες ότι ήταν το Λ.Α.; Μην είναι οι κάμποι, μην είναι τα βουνά;

an205, έβγουσι και ξαναέμπασι.

patsiouri said...

Αχ αυτός ο Φοίβος...εντάξει αγοράκι μου, εκτός από άσχημος είσαι ένας ξενέρωτος Αθηναίος λαπάς που η γκόμενά του κάθε μα κάθε καλοκαίρι πηδιέται στους αχυρώνες...μήν το βλέπεις τόσο ροματικά, δέν κάνει...

(Τον συμπαθώ πάρα πολύ, κι εσένα!)

vatraxokoritso said...

Υπάρχει και ένα θετικό..
Δεν θα λερώνει το δάσος (ποιο?) και οι αυλές με τα πεσμένα φύλλα..

Όπως πάντα μες την τρέλα, δεν σε πιάνω...

an205 said...

ήβγηκα και ξανάμπηκα και ΩΩΩΩΩΩ!!!!
Να ζ πω....
Αυτή είναι η οικονομική θέση στα καράβια;;; να μου λείπει...

*...Nantia...* said...

axaxaxa μ΄αρεσε :)

OUTSIDE THE WALL said...

πολυ καλο. να σαι καλά.

lazinio said...

θα σε ξανάβρω στους μπαξέδες

Κατουρημένη ποδιά said...

Patsiouri, κάτι είχε πάρει το αφτί μου ότι είναι τσάπα-τσούλα. (Και εγώ σ’αγαπώ γαμώ το Χριστό μου)

Βατραχοκόριτσο, το τσιμέντο καθαρίζει πολύ εύκολα με λίγο νερό με το λάστιχο.

Αν205 τότε….αλλιώς.., είναι η θέση των καθυστερημένων – χρονικά.

Νάντια, to ksera oti exeis ais8hsh tou Bretanikou xioumour.

Παναγιώτη, έχεις καμιά σχέση με τους ‘Σπυριδούλα’ ή με καμιά Μαρία;

Λαζζζζ, στον μπαξέ. Οι άλλοι κάηκαν.

Kwlogria said...

Χαχαχαχαχα!!! Ρισπέκτ μάι ντίαρ!!!

Αστάρτη said...

Kαλά..το δυναμικό σου καμ μπακ το είχα δεδομένο.
Βλεπω τα κατάφερες και με το χρωματάκι.
Θα πας μπροστά εσύ μια μέρα!

Κατουρημένη ποδιά said...

κωλόγρια, το αγγλικού σου σκίζει..

άστατη, εμπρός προς τα πίσω. Εσύ για πότε λες;;