Sunday, June 01, 2008

Σαφάρι..

αγόρασα ένα κίτρινο βάζο για το σαλόνι και άρχισα να ψάχνω τι θα κρεμάσω στον τοίχο --ή από τον τοίχο-- που να ταιριάζει. Έτσι βγήκα για κυνήγι. Σειρά είχαν οι κοκκινολαίμηδες πρασινοουρίτσες, τα πράσινα πίου-πίου, οι καναπέδες και οι ταχυδρόμοι.. Ήταν η εποχή τους.

Δύσκολη όμως η απόφαση τι θα χτυπήσω και πώς. Τον ταχυδρόμο δύο φορές, τα πίου πίου με paintball ωσότου βγάλουν κίτρινο, τους λαίμηδες ουρίτσες με βούλες και τους καναπέδες με δικτυωτό καλτσόν, από αυτά που πιάνεις από κουτσομούρες και πάνω.

Τεκίλα Τελικά, έπεσα σε ένα κοπάδι με καναπέδες


Τσίμπησα έναν και μετά αυτός τσιμπούσε εμένα .

Τον πλάσαρα στο σαλόνι όπως ο αστυνόμος Μπέκαμ και διαπίστωσα ότι οι χρωματικοί συνδυασμοί μάλλον θυμίζουν ουράνιο τόξο.. Shit..

Βρέθηκα σε αδιέξοδο .

Τώρα τι? Αλλάζω το βάζο, τον καναπέ ή τη γυναίκα??. Μήπως να γίνω gay με το ουράνιο τόξο σημαία μου για φούστα??

Τρέχω για τα καλύμματα..

Υγ. στο επόμενο σαφάρι δε βρίσκω πουθενά χτυπητήρι για τον φραπέ και αγοράζω μία μπαταριοκίνητη οδοντόβουρτσα.. Όσο για τα ρούχα, οι κάλτσες μου έρχονται ταχυδρομικώς και τα παντελόνια με τα πόδια..

18 comments:

Anonymous said...

xmm...πολυς προβληματισμος επεσε.νομιζω οτι το λιγοτερο κοστος το εχει η αλλαγη βαζου, ετσι ωστε να ταιριαζει και με ενδεχομενο απομενο σαφαρι...
καληνυχτα!

Έλατο Χελιδόνι said...

Θα βρέις την απάντηση στην άκρη του ουράνιου τόξου

Unknown said...

shit/sit on your eggs





(στο shit θα εβαζα γραμμη αλλα δεν αφηνει)

sitofkris said...

άσε τον καναπέ και κάνε το βάζο βάζω

Ο τύπος αριστερά said...

Πιθανές λύσεις:

Καναπές στον τοίχο και βάζο στο πάτωμα.

Βάψε το βάζο και τον καναπέ στο χρώμα της οδοντόβουρτσας.

Βάλε τη γυναίκα να κρατάει το βάζο ξαπλωμένη πάνv στον καναπέ.

Κάλυψε την γυναίκα για να μην χαλάει τον συνδυασμό βάζου-καναπέ.

patsiouri said...

Πρέπει να πέσω στα γόνατα για να μάθω που ψωνίζεις???????????

Μπουρμπουλήθρα said...

Ακου να δεις τι μπορει να σου κανει ενα κιτρινο βαζο..Αχ αν θες κανε μου δωρο αυτο τον καναπε με τα αυγα, τωρα τελευταια καποιοι με λενε κοτα και μου φαινετε οτι θα μου φανει χρήσιμο.

Kwlogria said...

Πολύ θέλω να έρθω σπίτι σου!!!! :)))))))))))))))))))))))))))))))

Κατουρημένη ποδιά said...

Lifewhispers, θα βρω αφορμή για να το σπάσω. Ίσως ένας τσακωμός.

Έλατο χελιδόνι, ευκαιρία για νέα εξόρμηση..

Narita, προσοχή. Είναι organic eggs..

Sitofkris, θα φωνάξω το Σούλη να μου τα αλλαξει όλα..

Τύπε αριστερά, θα πάρω την 4.

Pats, στα ΙΚΕΑ ψωνίζω. Πήρα επίσης ένα μικρό κόκκινο coffee table και μερικά χρωματιστά φωτιστικά. Μπουρδελοκατάσταση..

Μπουρμπουλήθρα, για δες το σχόλιο του narita..

Κωλόγρια, πρόσεχε πώς θα ντυθείς. Μπορεί να είσαι παράχρωμη σε μερικά σημεία του σπιτιού.. :)))

το φτυαράτσι said...

Oυφ!Με άγχωσες!Τι θα πρωτοκάνεις τεσπα?Την κουλησπέρα μου!

Anonymous said...

μη ξεχασετε να κρεμασετε τον Εσταυρωμενο.

κατω απο την οδοντοβουρτσα και πανω απο τον καναπε....

dodo said...

Τί τόθελες και συ το βάζο.... :-)

Aggelos Spyrou said...

Γιατί δε γίνεσαι gay? :ΡΡΡ

patsiouri said...

ΠΟΥ ΨΩΝΙΖΕΙΣ (μικρό αθώο προβατάκι...)

Surrealist said...

Μα τι αναπαυτικοί καναπέδες, πόσο θα ήθελα έναν και το εννοώ για στιγμές που ούτε λόγια δεν έχω να πω, να τους βάζω να κάθονται...

αλλά ας μη γίνομαι κακιά

Την καλησπέρα μου!!

Κατουρημένη ποδιά said...

Φτυαράτσι, μην αγχώνεσαι. κούλαρε..

Exofthalmi, και εσταυρωμένος και πνιγμένος..

Dodo, έλα μου ντε. Είδες τι μπορεί να πάθεις στα καλά του καθουμένου..

Άγγελε, προς το παρόν είμαι ok..

Πατς, δίπλα από το αεροδρόμιο..

Surrealist, halara..

Nobody said...

Για να γίνεις gay πρέπει να βρεις καναπέο που να ταιριάζει με το βάζο

Οι ηλεκτική οδοντόβουρτσα είναι όψιοναλ

Κατουρημένη ποδιά said...

nobody, δεν υπάρχεις..