Thursday, September 18, 2008

Υπο..χρεώσεις..

αν μπορεις να το αναβαλεις,,

αναλαβε ΤΟ..

28 comments:

apaLApsies said...

ok, θα το αναλάβω αύριο..

Κατουρημένη ποδιά said...

you are s-killed..

Aggelos Spyrou said...

Σε ταχυδακτυλουργούς απευθύνεσαι;

sitofkris said...

-αναβαλέ το αγόρι μου!
-το ανέλαβε,το ανέλαβε..

Anonymous said...

σοφες κουβεντες.

Μπουρμπουλήθρα said...

Οτι πρέπει για δυσλεκτικούς!

Unknown said...

αν μπορείς να το χρεώσεις ανέβαλε το.

Unknown said...

και ανέλαβε το (βασικά)

maria λεμονατη! said...

κι αν μπορεις να το αναλαβεις
ανεβαλε το
ευκολο

Anonymous said...

ανάλαβε το ή ανάβαλε το, your choice.
πάντως μια φορά η προστακτική δεν παίρνει αύξηση...

Κατουρημένη ποδιά said...

Άγγελε, σε όποιον μπορεί να αναλάβει/αναβάλει δράση. Έστω και ένας υδραυλικός..

Sitofkris,. Ανέβαλε να αναλάβει την αναβολή τελικά..

Lifewhispers, είναι που έχω εντρυφήσει στον φραπέ και στο τάβλι (και στα χρέη)..

Μπουρμπουλήθρα, πιο εύκολα το κάνεις παρά το λες..

Narita, κυρίως όταν δε μπορείς να το ξε-χρεώσεις..

Maria, φαύλος κύκλος..

Grammar Tou Triafyllidh, WTF άιδερ γουέη!! το άλλαξα γιατί έτσι ακούγεται καλύτερα.. Μπου-χα-χα.

------ said...

Αναλαμβανομεν καθε τύπου αναβολές!!!
Για στρατο...για δικαστήριο...για γάμο....χαχαχαχα!!!!
Την καλησπέρα μου

Nobody said...

Μπεδρεύτηκα

Απόστολος Σαμπαζιώτης said...

να αναλάβω να το αναβάλω ή να αναβάλω να το αναλάβω;
μάλλον οποιοσδήποτε συνδυασμός αυτών των ρημάτων καταλήγει στην αναβολή,ε;
την καλημέρα μου!

Anonymous said...

Εγώ λέω κάτι που είναι να γίνει αύριο καλύτερα να γίνει μεθαύριο.

Καλημέρες

lazinio said...

γενικά αν κάτι μπορείς να το αναβάλλεις από σήμερα μην περιμένεις.

just anevale to

Surrealist said...

Χμ!!!! Νομίζω δεν παίρνει αναβολή, διότι σαφώς έπρεπε από καιρό να είχα περάσει :}}}} Καλό βράδυ!!!!

an205 said...

άσε για μεθαύριο ό,τι μπορείς να αναβάλεις για αύριο!

an205 said...

άσε για μεθαύριο ό,τι μπορείς να αναβάλεις για αύριο!

patsiouri said...

Eγώ ανέλαβα να κάνω μπέιμπισίττινγκ και μου το φέανε, τι έκανα λάθος??????

Kwlogria said...

Α πα πα μακριά από μας παιδάκι μου!!!

Κατουρημένη ποδιά said...

Παίρνετε όλοι 10 με τόνο.. ΕΥΓΕ!!

Αλλά όλες οι αναβολές, ακόμα και οι πιο περίτεχνες, νόμιμες, μόνιμες, μελετημένες έχουν ημερομηνία λήξης γνωστή και ως dead-line. Αλλά αυτή τα ακυρώνει όλα.

Ελευθερία Αραβανή said...

μιλάμε για ευθύνη? να το αναλάβω ή να το αναβάλω?αν το αναλάβω, όσο και να το αναβάλω πάλι μπροστά μου θα ναι...

panikos kai fovera said...

Παιδιά να το αναλάβετε,να το αναλάβετε...μονο μην το περιλάβετε!

Κατουρημένη ποδιά said...

Ελευθερία, απλώς ασ’το πάνω μου..

Panikos kai fovera, πώς λέγεται το χόρτο που τα χει χαμένα και τρέχει γύρω γύρω?

-->Πανικόβλητο. Φοβερό??

kat. said...

και αν δεν μπορείς.. ποτέ σου!
α μα πια!
πολλά μας τα έχεις κάνει!

Theogr ο κηπουρός said...

Λέω να το αναβάλω να το αναλάβω αλλιώς θα πρέπει να αναλάβω αυτό που θέλω να αναβάλω.

το φτυαράτσι said...

Ok!Θα αναλάβω για αυριο να σου αφήσω σχόλιο!Χαχα!Την κουλημέρα μου!