Sunday, June 14, 2009

Πλατεία Αμερικής..

προσπαθώ να ζήσω το αμερικάνικο όνειρο, αλλά είναι που έφαγα βαριά και βλέπω εφιάλτες: το σύστημα χύνει στην πλάτη μου και με κόβει κάθετα με ένα μαχαίρι φτιάχνοντας ένα σταυρό από αίμα και σπέρμα. Όχι τιποτα άλλο, αλλά θα κολλήσω καμιά STD, με τη μαλακία τους..

Σε παρέα 14 ατόμων, συνηδειτοποιώ ότι η ψήφος του ΛΑΟΣ αντιστοιχεί σε μένα για να βγει το στατιστικό και ετοιμάζομαι να το βάλω στα πόδια. Αλλά ξεκινάει καβγάς και παραμένω σταθερός στη θέση μου..

Μήπως να γίνω κινέζος? Λίγο ο ίκτερος, λίγο ο πυρετός κάτι γίνεται. Αλλά το κίτρινο μαζεύει πολύ κουνούπι..

Ωραία τον Αύγουστο στην Αθήνα, αλλά δε βρίσκεις ντόπα πουθενά..

9 comments:

jane said...

agaphte upopshfie kineze, oi statistikes einai gia xesimo kai to kalokairi gia mpania. mhn trelainesai monos sou, perimene na paroun prefa ki oi upoloipoi.. me agaph 3ereis esu!

sitofkris said...

gine aris na goustaris!

Socrates said...

Κατουρημένη ποδιά, καλά είσαι; Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι!
Πολύ μου αρέσει που σου αρέσουν οι καβγάδες.

lazinio said...

ντόπα χαίτη και αλητεία σκέτη είσαι κατουρημένε

hookie said...

Κατουρημένη,πιστεύω ότι το μπλογκ σου λόγω κίτρινου χρώματος έχει μαζέψει μπόλικα κουνουπάκια :p

island said...

Μύρισε την ποδιά σου. Η καλύτερη ντόπα. Καλό Καλοκαίρι και καλές διακοπές να έχεις (και αυτές ντόπα δεν είναι;;;)

Κατουρημένη ποδιά said...

jane, αμ δεν, ξέρω. Άσε, πήγα για μπάνια και με τρέλαναν τα μπραζίλιαν. Βεττερ δατ γουέη.

sitofkris, θα γίνω γιατί τον *ού**η τον Κόκκαλη τον βαρέθηκα. ΟΥ.

Socrates, τις τρως, τις δίνεις, τις ξανατρως, ξεδίνεις..

laz, είμαι φαν του Γαρδέλη..

hookie, και σκνίπες..

island, είχε πέσει η ιδέα για εμπόριο χρησιμοποιημένων άπλυτων εσώρουχων, με σφραφίδα μικροβιολόγου.. Το προχωράμε?

patsiouri said...

Εγώ φέτος θα το ρίξω ΝΔ.
Τα πάνε περίφημα.
Εστειλα και μέηλ στον Ανθιμο να παραιτηθεί για να προσφέρει τις υπηρεσίες του στο Παιδείας.
Αν κατηφορίσει και ο Πανίκας θα γίνω η πιο ευτυχισμένη γυναίκα του κόσμου.

Κατουρημένη ποδιά said...

pats, εγώ φέτος θα το(υς) ρίξω στο γυαλό.. Παν να πνιγούν όλοι..

ocean/apple, δε γ*μ**στ* πρωί πρωί με τα spam σας?!

πολύ τσίτα βρε αδερφάκι μου. Πολύ τσίτα.