Saturday, October 14, 2006

Θέλω να βγω να παίξω με τ' άλλα παιδιά..

μου 'παν ότι από το εξής μπορώ να βγω. Μην αργήσω όμως. Ήρ8ε η ώρα σου φίλε, ήρθε η ώρα σου, αλλά μην αργείς. Μπορώ να κυκλοφορώ ελεύθερος? Ναι φίλε, ελεύθερος, αλλά θα σε κατευθύνουμε εμείς. Ξέρεις τώρα. Να μην παρεκτραπείς. Κι αν θέλω να βγω στην αλάνα να παίξω με τα άλλα παιδιά? Μπορώ? Θα βγεις και στην αλάνα, αλλά στην αρχή για λίγο. Θα σε προσέχουμε. Σας ευχαριστώ. Σας αγαπώ πολύ. Μου φέρεστε τόσο καλά, και νοιάζεστε για μένα. Σα να ’μαι το παιδί σας. Μα το παιδί μας είσαι. Εμείς θα σε μεγαλώσουμε με όλες τις αξίες και τα ιδανικά που πρέπει κάποιος να 'χει.

Κι όταν μεγαλώσω θα γίνω σαν κι εσάς? Και θα ’χω τα δικά μου παιδιά να μεγαλώσω? Ναι. Και πάλι εμείς θα τα καθοδηγούμε όπως και εσένα. Όλα είστε δικά μας παιδιά. Μη σε μέλει. Μα εγώ θέλω να μαι διαφορετικός από τ άλλα παιδιά. Θα είσαι, αυτό είναι σίγουρο. Καθείς εφώ ετάχθει. Αχ καλό μου σύστημα πόσο σε αγαπώ.

Και για πες μου εγώ τι ρόλο θα έχω όταν μεγαλώσω? Θα είμαι καλός? Μη φοβάσαι για σένα έχουμε μεγάλα σχέδια. Εσύ θα γίνεις η κατουρημένη ποδιά. Μα.. Περίμενε μη βιάζεσαι. Πολλοί θα ’ρχονται και θα σε φιλούν. Και αυτό είναι καλό? Θα χω δύναμη? Τι δύναμη θα την έχουν άλλοι. Τα γρανάζια. Εσύ θα είσαι κάτι πιο ιδιαίτερο όμως, αφού θες να μάθεις. Τι? Θα ’σαι το έμβλημα της υποταγής. Και ο υποταγμένος δεν έχει ελπίδα, πέρα από αυτή που του δίδεται. Αυτό είναι το ταλέντο σου μικρέ.

Σε ευχαριστώ πολύ αγαπημένο μου σύστημα. Αλήθεια πόσο σοφό είσαι!?!? Όλα τα σκέφτεσαι και όλα τα βλέπεις. Θα με επιβλέπεις να μην κάνω λάθη και να μπορώ να γίνομαι όλο και καλύτερος? Φυσικά! Αυτό πρέπει να κάνω άλλωστε. Μπορώ να πάω να παίξω τώρα? Ναι, πήγαινε, αλλά φρόνιμα. Έχεις πολλά να μάθεις ακόμα....

No comments: