Tuesday, May 29, 2007

Δουλεία..

από την προηγούμενη δουλειά παραιτήθηκα. Έτσι κι αλλιώς το χρέος μου το έκανα. Επειδή όμως είχα και άλλα χρέη, βρήκα άλλη δουλειά.

Η συνέντευξη ήταν πραγματικά δύσκολη - για τον συνεντευξεταστή.

"Γιατί να προσλάβουμε εσάς και όχι τους άλλους?"
"Δεν τους ξέρω τους άλλους"

Eίμαι ήδη 7 μέρες στη δουλειά και λέω να πάρω άδεια. Θα ξεκινήσω με μία αναρρωτική, στο καπάκι διήμερη, ΣΚ, άλλες 2 μερούλες άδεια και μέτα βλέπουμε..

Είναι να μην πάρω φόρα τελικά για δουλειά..Όχι παίζουμε..




13 comments:

Nobody said...

Τα παιδιά της γειτονιάς!! χεχε!! Το έβλεπα πριν 15 χρόνια!!

lazinio said...

ήσουν σχοζοφρενής. τώρα είσαι και δολοφόνος. πάρε και ένα πριόνι.

demonia said...

Δηλαδή εσύ μου πήρες τη δουλειά??Θα σε βρω,δεν υπάρχει περίπτωση...

patsiouri said...

"Γιατί να προσλάβουμε εσάς και όχι τους άλλους?"

Δέν είναι η πιό ηλίθια ερώτηση ever???

Μου θυμίζει τη μάνα μου στο γυμνάσιο που γύριζα και έσκουζε, "ξέρεις τί ώρα είναι???"

Φορούσα ρολόι...

Συγχαρητήρια, καλωσήρθες στο επάγγελμα του μέλλοντος!

an205 said...

Βρες μια ΕΡΓΑΣΙΑ......

Κατουρημένη ποδιά said...

Nobody, πόσο ετών ήσουν τότε??

Λαζίνιο, σκοτώνω την ώρα μου. Το πριόνι να είναι κόκκινο ή πράσινο??

Δεμόνια, από ότι άκουσα οσονούπω «ελευθερώνεται» μία θέση. Να σε έχω στα υπόψη μου??

Πατσιούρι, υπάρχει και πιο ηλίθια ερώτηση: «μ’αγαπάς??»

Αν205, ΤΡΑΠΕΖΑ??

Κατουρημένη ποδιά, γιατί απαντάς με ερωτήσεις?? (πάλι ερώτηση, πτου!!)

vatraxokoritso said...

νεα δουλεια ε?
αντε ρε με το καλο!
(κανε υπομονη κι ο ουρανος θα γινει πιο γαλανος...)

demonia said...

Δεν ξέρω μωρέ τελικά...Αυτό το "κατα παραγγελία" μου `ρχεται κάπως.Γίνεται να σκοτώνω όποιον γουστάρω όποτε γουστάρω και μετά να με πληρώνουν οι υπόλοιποι για το καλό που έκανα στην ανθρωπότητα?Ε?

patsiouri said...

Όχι, παίζει και σε πιό λοβοτομή, "Πές μου, ΠΟΣΟ μ'αγαπάς??????????"

an205 said...

Καλή ιδέα!!!
Να ανοίξουμε μια τράπεζα..................................................................................................................................... έχω λοστό, κατσαβίδια, τρυπάνια όλα τα εργαλεία...................

MaRia said...

Μ αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι! Εισαι απιστευτος , Σ ευχαριστω για τις μουσικες θ ανταποδωσω συντομα

Lupa said...

Πωπω... και εγώ που σκέφτομαι να αλλάξω δουλειά, σκέφτομαι τα ίδια με εσένα και τελικά ... το να σκέφτεσαι βλάπτει (τώρα το κατάλαβα αυτό)

Είσαι ΘΕΟΣ (το΄ξέρω πως επαναλαμβάνομαι..) με τα ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ που σημάδεψε μια ολόκληρη γενιά αλλά.... μισό λεπτό.. εσύ πού τα πρόλαβες??

Κατουρημένη ποδιά said...

Βατραχοκόριτσο, μου αρέσει η νέα μου δουλειά. Όλο άδεια μου δίνουν..

Δεμόνια, σε συνεργείο καθαρισμού δουλεύω, εσύ τι κατάλαβες? Πάντως σου έχω λύση. Αρκεί να σου το παραγγείλεις..

Πατσιούρι, μ’αγαπάς? Σ’αγαπάω. Πιο δυνατά. Σ’αγαπάω. Πιο δυνατά. Σ’αγαπάω μωρή..

Αν205, οκ μπουκάρουμε με ριφιφί. Αν μας πάρει η ώρα μπαίνουμε από την κεντρική. Έχω τα κλειδιά..

Μαράκι, θα περιμένω υπομονώντας, και θα υπομονώ περιμένοντας..

Λούπα, αυτό έλεγα στη δασκάλα μου στο δημοτικό, ότι το σκέφτομαι και γράφω με βλάπτει, και αυτή μου τράβαγε το αφτί.. Τα Παιδιά της Γειτονιάς τα γνώρισα μέσω των Παιδιών της Πάτρας.. Τα έβλεπα από το SevenX. Ήμουν δημοτικό ακόμα..