Wednesday, October 24, 2007

Εφιάλτες..

άκουσα το κινητό να χτυπάει. Διάβολε!

Σηκώθηκα να δω ακριβώς τι έγινε. Είχε πέσει κάτω και είχε σπάσει. Σπάστηκα.

Είχε γίνει δύο κομμάτια - πρόσοψη και περιεχόμενο. Κομμάτια να γίνει σκέφτηκα και ξεκόλλησα το ψάρι από το ακουστικό.

"Αμάν ρε Τζίμη. Με έχεις γονατίσει. Όλο σε 090 παίρνεις και για στοίχημα. Ρε δεν έχω λεφτά να σου πληρώνω".

Το πέταξα πίσω στη γυάλα μαζί με την μπαταρία.

Άκουσα την πόρτα να χτυπάει. Δεν ψάρωσα. Αυτή την πόρτα ποτέ δε μπόρεσα να την καταλάβω. Τι βρίσκει με το να χτυπιέται μόνη της!; Γυναίκες,,

Τι εφιάλτης!

Ξύπνησα. Κοίταξα τη φωτογραφία μου πάνω στο κομοδίνο. Τη θυμόμουν να είναι έγχρωμη και όχι ασπρόμαυρη.

Πρώτα καθάρισα τη σκόνη από το πρόσωπό μου στην φωτογραφία, και μετά καθάρισα το πρόσωπό μου από τη σκόνη, στη φωτογραφία επίσης..

Ανασηκώθηκα.

Κατάλαβα αμέσως τι σχέση έχουν όλα αυτά, αλλά η αγορά της Porsche δημιουργούσε κενά στη σκέψη μου.

Tο τιμολόγιο λίγο πριν ανοίξω τα μάτια μoυ τα έλεγε όμως όλα:

"Τα όνειρα είναι τσάμπα, αλλά κοστίζουν"..


Αν ο βραδινός μουσακάς ευθύνεται για τους εφιάλτες που ζω το βράδυ, τότε η πρωινή calzone ευθύνεται για τους εφιάλτες που ζω τη μέρα;;

20 comments:

Nobody said...

Κι εμένα μου τη δίνει όταν χτυπάει η πόρτα. Πολύ καρ...ιόλα

Κατουρημένη ποδιά said...

Το άλλο πού το βάζεις; Η καλτσόνε τρώγεται μόνη της. Καμιά φορά τρώγεται με τον πιρούνι.

Άσε που ο καλαμάκης μου πίνει το γάλα..

Aggelos Spyrou said...

Τελικά η σκόνη έκατσε στη μούρη σου ή η μούρη σου στη σκόνη;

Αχ, η αγάπη, που χάθηκε στη σκονήήήή...

Το post αυτό είναι προφητικό. Συμπέρασμα: Ο πολύς μουσακάς, σε κάνει Νοστράδαμο.

Αν βγάλεις άκρη με μένα, μου το λές.

eternal_worm said...

tilefwna
portes
gia auto zousame se spilies gia na koimomastan anenoxlitoi!!!!!!!!

an205 said...

Δοκίμασε να φας την καλτσόνε το βράδυ και τον μουσσακά το πρωί κι αν δεν βοηθήσει αυτό τότε φάε τις "κάλτσες" σου από το βράδυ ως το πρωί μέχρι να δεις τον "Μουσταφά" φαντάρο...

έτρωγα πρωί πρωί καλτσόνε
και φόραγα κάλτσες αλλονόνε
και το βράδυ ένα ταψί με μουσσακά
δεν έφτανε εμένα και του Μουσταφά

Anonymous said...

λεω να κοψεις το βραδινο γιατι ο πεινασμενος πορσε ονειρευεται.

Κατουρημένη ποδιά said...

Άγγελε, το ένα έκατσε στο άλλο, και τα δυο στο κομοδίνο..

Eternal_worm, παλιές καλές εποχές, όπου κατέβαινε το μαμούθ από την τοιχογραφία και σου έξυνε τις φτέρνες με τους χαυλιόδοντες..

Αν205, με γάμησες,, Παναγια’μ.. Αν οι εφιάλτες αλλάξουν βάρδια, θα εκραγεί το σύμπαν λέμε ή θα ξενερώσουμε τελείως.. Σκοπός είναι να το δοκιμάσουμε..

Lifewhispers, λέω να κόψω την πόρσε γιατί δεν έχω για βραδινό..

Κολοκύθι said...

Ενα ράντζο στο Τεξας στο νούμερο 5 και γρήγορα.

Unknown said...

ο μουσακάς και το παστίτσιο ευθύνονται που ζω

jane said...

pantws an exeis psari sthn pragmatikothta prepei na estiaseis allou gia thn proswpopoihsh ths enoxhs suneidhshs sou...ti sou ftaiei to kahmeno?lol

Κατουρημένη ποδιά said...

κολοκυθούμπα, διαθέτουμε και ράντζο ημίδιπλο. Εεεφταααασεεεε.

ναριτα, 25 χρόνια το ίδιο παστίτσιο..

τζειν, ΤΙ ΜΟΥ ΦΤΑΙΕΙ;! Μου ζητάει επίμονα να του πάρω ποδήλατο. Αν έχεις το Θεό μου..

Σπύρος Σεραφείμ said...

μήπως έκοβες την Πόρσε, τελικά;

:)

greekfloyd said...

μην κόψεις τίποτα ρε. Όλα αυτά ευθύνονται για τα σουρεαλιστικά σου κείμενα, και εγώ τα γουστάρω αυτά!

sitofkris said...

φάε ένα γιααουρτάκι,λιγότεροι εφιάλτες περισσότερα κέρδη.Σαν το τζόκερ ένα πράμα

patsiouri said...

Και λέω την αλήθεια και δέ με πιστεύουνε...
Τρελλοί και γιατροί μές το Δαφνί με αποφεύγουνε...
Και σε φωνάζω μωρό μου να έρθεις να τους πείς...
Πως είσαι καλά, δέν είσαι σαλάμι...και ζεις...

Τρελοκομεία...

maria λεμονατη! said...

κομμενη σε φετες λεμονιου η ζωη τραβα την ανηφορα...

Κατουρημένη ποδιά said...

Σπύρε, νομίζω ότι φταίει το ασημί χρώμα. Σε μαύρο δε θα είχα τέτοια προβλήματα.

Greekfloyd, θα κόψω τις 2 τελίτσες..

Sitofkris, ένα γιαουρτάκι μετά το μουσακά είναι ότι πρέπει.

Patsiouri, σε κάποια φάση της απεξάρτησής του, ο Μαραντόνα είχε μπει στο λεγόμενο τρελάδικο. Εκεί τους έλεγε ότι είναι ο Μαραντόνα και αυτοί (γιατροί και λοιποί) δεν τον πίστευαν και τον έλεγαν τρελό.

Maria, 2 κακά. Και κομμένη και δαρμένη.

Unknown said...

ένας μουσακάς πριν το γιαουρτάκι, είναι ο,τι πρέπει..

patsiouri said...

Ισα που τον λυπήθηκα ρε συ...

Κατουρημένη ποδιά said...

ναριτα, ειδικά αν είναι πρόβιο μέσα από το πήλινο,

πατς, δεν έχεις δει μου φαίνεται την ταινία "η εκδίκηση του γιγαντιαίου μουσακά"