Wednesday, February 28, 2007

Ο ΑΡΗΣ..

σε αυτή την μπλοκόσφαιρα άλλος έχει το όνομα και άλλος τη χάρη. Το όνομα το έχει ο «πιτσιρίκος» και τη χάρη την έχει ο Άρης..

Ο Άρης είναι ένα μικρό τσακαλάκι, δέκα μόλις ετών, και μπλοκάρει. Εγώ πάντως του βάζω 10 με τόνο.

Για να πάτε στην ιστοσελίδα του, πατήστε τον κάλλο σας και ταυτόχρονα πατήστε εδώ..

Αν δεν έχετε κάλλο, πατήστε απλώς εδώ..

Αν δεν μπορείτε να πατήσετε "απλώς", πατήστε όπως λάχει εδώ..

Να σαι καλά μικρέ μου να μπλοκάρεις. Κοίτα να δεις που άρχισα να νιώθω παππούς..

Να τον προσέχετε γιατί σας έφαγα..

Καλού κακού, πίσω και σας έφαγα..

29 comments:

Αστάρτη said...

Respect στον Αρη!
Κοίτα ’δώ μια σταλίτσα παιδί..
Καλημέρες...

liodara said...

Πέρασα για το καθιερωμένο πια "φιλάκι"

.......ΣΜΟΥΤΣ.......

lazinio said...

πάντως από αμάξια ξέρει πολλά από μένα.

άρης από το κουλτουριάρης.

o kairos said...

Ωραιος ο Αρης.Σ ευχαριστω για τη γνωριμια.

Фе́ммe скатале said...

Ξερω και πιο μικρό μπλογκερ..

Κατουρημένη ποδιά said...

όσοι πατήσατε στο "πατήστε", την πατήσατε..


αστάρτη.. γιατί εσύ δηλαδή πόσες σταλίτσες είσαι??

λιοντάρα.. μερικές φορές κοκκινίζω, αν και αυτή είναι η δουλειά μου.. Οι επιθυμίες σου θα πραγματοποιηθούν..

λαζίνιο.. το γνήσιο 4x4 είναι το γαϊδούρι..

καιρέ.. να σαι καλά!! περιμένω κατούρημα γιατί στεγνώνω επικίνδυνα. Στα τρία κατουρήματα, έχεις μία ουρο-λογική εξέταση εντελώς δωρεάν.. μετράς ένα κατούρημα ως τώρα..

yiassou maria που δε σε λένε μαρία.. μήπως όμως σε λένε αντουανέτα?? πιο μικρό μπλόγκερ? για στείλε. Έχουμε να θυμηθούμε και να μάθουμε πολλά..

Фе́ммe скатале said...

Κρύβεται μέσα στο μπλογκ μου

patsiouri said...

Ρε σύ, κι εμένα μου ήρθε το κουλτουρι-άρης! Καλά να περάσει, πάω να τον δώ!

Κατουρημένη ποδιά said...

αντουανέτα, θα τον βρω.. αχ τι ωραία..

πατσιούρι (& λαζίνιο) ταιριάζετε. Να σας τα φτιάξω??

εμένα από το κουλτουριάρης μου έρχεται το κουλτούρα να φύγουμε (χάρρυ κλην, παράφραση του κατούρα να φύγουμε)..

Anonymous said...

ο κάλος γράφεται με 2 ή με 1 λ?

Κατουρημένη ποδιά said...

μαράκι, για τους Θεσσαλονικοίς με 1 λ. Για τους άλλους με 2. Σας φοβάμαι εσάς.. Έχετε μία τάση να τα διπλασιάζετε.. (έλα τώρα μη στραβώνεις. Αφού το ξέρεις ότι σας πάω εσάς τους βόρειους)

*...Nantia...* said...

αχ ρε συ είναι απίστευτα γλυκό..

patsiouri said...

Αν υποσχεθείς να μου φέρνεις πακοτίνια στον Κορυδαλλό...

patsiouri said...

Ξέρεις τώρα, Λαζίνιο, συνειρμικά νίνιο, βλέπω πως και οι φίλοι σου είναι δεκάχρονοι...τί να πώ!

bereniki said...

hahaha hr8a sto blog sou giati m'arese to nick sou... k brhka k ton ari! kalo!
*****

Κατουρημένη ποδιά said...

νάντια, μη. ΜΗ.. εντάξει το ξέρω θα είσαι καλή μαζί του..

πατσιούρι, και πιτσίνια θα σου φέρνω ,αμέ.. δεν είμαστε όσο φαινόμαστε. Είμαστε όσο φερόμαστε.. 2 (δύο)..

βερ’νίκη μ’ένα σμπάρο δυο τριγώνια. Και εσύ ωραίο νικ έχεις (στο άλλαξα λίγο πειράζει??)..

Γεωργία said...

χαχα
Κοίτα να δεις...
Θα κάνω screenshots να του τα δείχνω σε δέκα χρόνια..

Anonymous said...

ΟΣΤΕ ΜΕ ΒΓΑΖΕΙΣ ΣΧΕΔΟΝ ΠΡΟΤΟΣΕΛΙΔΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΙΜΙΣΗ

missmurple said...

εγώ πάλι θα προτιμούσα να βλέπω τα 10χρονα έξω στις αλάνες να παίζουν μπάλα,κρυφτό και νερατζοπόλεμο...

και μη μου πει κανεις οτι δεν υπάρχουν αλάνες πια. εμεις μεχρι τα 15 στο πεζοδρόμιο παίζαμε και μπάλα και κρυφτό και νερατζοπολεμο και ό,τι άλλο τραβαγε η ψυχής μας.
και όταν σπάζαμε κανενα αυτοκίνητο ,αναλάμβαναν οι γονείς. και το αυτοκινητο και εμας...

10 χρόνων σκατό και ασχολείται με πρωτοσέλιδα και διαφημίσεις.

πάνε εξω παιδακι μου να χαρεις.

Κατουρημένη ποδιά said...

γεωργία, ζούμε κοσμοϊστορικές στιγμές..

άρη ό,τι συμφωνήσαμε..

murplej@ne σαφώς και υπάρχουν πάρκα, ξέφωτα, παιδικές χαρές και αλάνες.. Από όσο γνωρίζω ο Άρης είναι και το πρώτο Αλάνι..

Το μπλογκ δεν αναιρεί την αλάνα. Μπορεί να αναιρεί την τηλεόραση π.χ. Μπορεί και όχι.. Πόσες ελευθερίες-δυνατότητες έχει ένα παιδί 10 ετών και πόσες ένα παιδί 25 ετών? Γιατί κάτι ανάλογο μπορεί να πει και ένα μικρό παιδί σε ένα μεγάλο. Βγες έξω, πήγαινε εκδρομές, ζήσε τον έρωτα, γύρνα ξημερώματα ντίρλα, ζήσε λίγο έξω από τα όρια, σπούδασε, δούλεψε, κάνε οικογένεια.. Όπως εσύ, εγώ και πολλοί άλλοι, κάνουμε όλα τα παραπάνω και μπλογκάρουμε, έτσι και ο Άρης κάνει όλα τα παραπάνω και μπλογκάρει..

Γεωργία said...

1) ΩΧ!&$^#%$@%#@%@
αυτό δεν ήθελα.. δεν ήθελα να αρχίσει να μπαίνει σε άλλα μπλογκς..
απορώ τι θα σκέφτηκε όταν είδε την φωτογραφία του επόμενου ποστ σου... Δεν ήμουν μαζί του.. πφ.Πρεπει να πέσουν περιοριστικοί όροι..

2)murplej@ne , θα συμφωνήσω με τον προλαλίσαντα. Τώρα τον χειμώνα, ο Άρης ξυπνάει στις 7, πάει σχολείο, γυρνάει σπίτι, ζωγραφίζει, παίζει, διαβάζει τα μαθήματά του (και είναι και πολύ καλός μαθητής), κάνει μαθήματα αγγλικών, και έχει ελεύθερο χρόνο από τις 7 το απόγευμα μέχρι τις δέκα το βράδυ που θα πάει για ύπνο.
Κάπως έτσι ήταν και το δικό μου πρόγραμμα όταν ήμουν στην ηλικία του. Φυσικά και παίζει, φυσικά και τα σαββατοκύριακα κάνει βόλτες με το ποδήλατό του ή παίζει με άλλα παιδάκια ή διαβάζει βιβλία του μικρού Νικόλα, βάζοντάς τους και χρωματιστούς σελιδοδείκτες.
Ο χρόνος που αφιερώνει στο μπλογκ του είναι ίσος με ένα επεισόδιο της Μαρίας της Άσχημης, ενός δελτίου ειδήσεων (Θεός φυλάξει)ή κάτι παρόμοιο τέλοσπάντων.

Φτιάξαμε μαζί το μπλογκ, για να δείχνει και στους φίλους του τις φωτογραφίες που τραβάει και τις εικόνες που βρίσκει στο ίντερνετ.
Με τις εικόνες του Google ασχολείται πάνω από έναν χρόνο.

Δεν περίμενε πως θα βλέπουν και άλλοι αυτά που γράφει, και του έχει κάνει τρομερή εντύπωση.

Χαίρομαι που "φτιάχνει" κάτι δικό του, αν και του είπα να μην βάζει τα προσωπικά του δεδομένα μέσα και έχει ξενερώσει κάπως.
Σε δέκα-είκοσι χρόνια που θα ξαναβρεί αυτό το μπλογκ, θα είναι όπως τότε, που εμείς βρίσκαμε τις παλιές μας κάρτες του μπέβερλι χιλς χωμένες σε κάποιο συρτάρι, τα κόμικς του Άρτσι, τις φωτογραφίες που κόβαμε από τα περιοδικά του μπαμπά και της μαμάς..
Μόνο που στον Άρη, θα υπάρχει και ο δικός του λόγος μέσα.

Να σας πω και κάτι? Αυτό δεν θα είναι σπάνιο φαινόμενο από τούδε και στο εξής.
Ο Άρης δεν είναι παιδί θαύμα.
Είναι απλώς από τα πρώτα "μωρά" που μεγάλωσαν με την τεχνολογία και εξοικειώθηκαν πολύ γρήγορα σε αυτήν(Πριν τρία χρόνια ήταν που μου είχε έρθει το πρώτο ες εμ ες από τον Άρη. Πρώτη Δημοτικού πήγαινε).

Πιστεύετε δηλαδή πως τα δικά μας παιδιά θα αγγίξουν υπολογιστή στα 14 τους όπως κάναμε εμείς?
Πιστεύετε πως θα έχουν κινητό όταν θα πάνε λύκειο?
Είστε πολύ γελασμένοι...

Kwlogria said...

Εγώ δεν μπορώ να του αφήσω σχόλιο ρε πούστη γιατί έτσι και μπει στο blog μου, πάει το παιδάκι!!! Γαμώ όμως ε;;;; :):):)

Anonymous said...

Εγώ έχω μια φωτο της Paris Hilton στο προφίλ μου- αυτό σημαίνει οτι είμαι? Δηλαδή υπάρχει πιθανότητα ο μικρός ήρωας να μην είναι 10;;;

Κατουρημένη ποδιά said...

γεωργία, εσύ ξέρεις..

κωλόγρια, ίσως θα πρέπει να κάνουμε σχόλια χωρίς λινκ και ίσως με ένα πιο νορμάλ νικ..

colpocoquette, he is 10 for sure.. Isn't he great??

Anonymous said...

Εγω στα 10 δε θυμάμαι αν είχαμε καν το πρωτο μας κομπιούτερ...
Έπαιζα στον πεζόδρομο που ήταν κοντά στο σπίτι κρυφτό και άλλα ιστορικά παιχνίδια. Πρέπει να περάσω από κάποιο σχολίο να δω πώς είναι τα πράγματα στις μέρες μας, :-)
(Πώς είσαι σίγουρος οτι είναι 10? )

Κατουρημένη ποδιά said...

και πόσο να είναι?? έλα να παίξουμε την κολοκυθιά. Άλλο ένα παλιό αγαπημένο παιχνίδι. Ο Άρης είναι σα το Θεό. Ή πιστεύεις ή όχι.. :-))

Δες το σχόλιο της Γεωργίας λίγο πιο πάνω, και πήγαινε στη σελίδα της (κλικ στο γεωργία). Κατέβα κάτω κάτω. Εκεί διάβασα για τον Άρη πρώτη φορά. Κάτι άλλο δεν ξέρω.. (Το ότι είναι μικρούλης το μαρτυράνε πολλά πραματάκια).

Anonymous said...

εννοώ σχολΕΙο

Κατουρημένη ποδιά said...

ναι σχολείο διάβασα και εγώ.

Το "σχόλιο" που έγραψα είναι για το πώς είμαι σίγουρος ότι είναι 10.

Για το "σχολείο" απλώς δεν είπα τίποτα. Να πας αν και δεν ξέρω πόσο τα πράματα έχουν αλλάξει. Ας είναι καλά τα μεγαλύτερα αδέρφια βασικά.. Αυτό που έχει σίγουρα αλλάξει, στα λύκεια, είναι ότι οι φουστίτσες έχουν κοντύνει επικίνδυνα..

Γεωργία said...

"Ο Άρης είναι σα το Θεό. Ή πιστεύεις ή όχι.. :-))"

ΑΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑ
Καλό!


Δεν θα πω αν είναι δέκα ή όχι.. Έτσι κι αλλιώς ότι και να πω εγώ δεν έχει σημασία..

Δεν φτιάξαμε αυτό το blog ούτε για να ανεβάσω τα δικά μου hits, που μια χαρά είναι εκεί που είναι,, ούτε -προς θεου- για να κάνω τον Άρη "διάσημο"

Ας βάζει εκεί τις φωτογραφίες του απο τα αυτοκίνητα που του αρέσουν, ας απαντάει στα σχόλια (προσπαθώ να τον πείσω να γράψει και κανα κείμενο) και ας μην τον πιστεύετε!