Tuesday, February 27, 2007

Surrealism..

ώρε γλέντια.. έχω λέει κάτι λιγότερο από δύο μήνες πριν με κηρύξουν ΛΙΠΟΤΑΚΤΗ.. Yeah!! Δεν μπορείτε να με χαρακτηρίσετε ως "ΑΠΛΩΣ ΛΕΙΠΩ"??

Αναρωτιέμαι, εκτός από το "ως πότε θε να με τρώνε αι κόται", πόσο πάει το μαλλί για να τη σκαπουλάρω. Ποιον να ρωτήσω, άραγε?? Κοίτα να δεις που το σύστημα θα εκσπερματώσει πάνω μου, και θα την πληρώσω εγώ στο τέλος.. Τώρα βρήκε να λειτουργήσει??

Και αυτό γιατί.. Όταν τελείωσα τη σουξε-αλική πράξη, είχε πολύ σουξέ, με αυτό που λέγεται πανεπιστήμιο, πήγα στη στρατολογία στο Γουδί, και τους είπα:

"Το και το"..

"Όταν ξανάρθεις φέρε πιστοποιητικά να πάρεις άλλη αναβολή", απάντησε ο Κάκαλος..

"Θα δεις εσύ, θα δεις τι θα πάθεις", πετάχτηκε ο Χλαπάτσας πίσω από την κλειστή πόρτα..

Ρε παιδιά Low Achaia – Αθήνα, δεν είναι Βικτώρια – Ομόνοια. Όταν ξανάρθεις και μου έκανε νόημα να φύγω.. Κοινώς με έδιωξε. Α ρε Κάκαλε. Θα δεις εσύ, θα δεις τι θα πάθεις..

Μου έδωσε να καταλάβω ότι ως το τέλος της αναβολής, 31/12/2007, μπορώ να κάθομαι.. ΧΑΧΑ φίλε σε ξεγαλάσαμε..

Το γραφείο του Κάκαλου ήταν μες στην μπίχλα και μου μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά.. Έτσι αφού έκανα εξουσιοδοτήσεις σε λυτούς και δεμένους (καλά οι δεμένοι δε μπορούν να βοηθήσουν και πολύ) την κάνω προς το ακρόνειρο, να σπουδάσω δημοσιογράφος ή καλλιτέχνης..

Στέλνω τα επίσημα έντυπα και μεταφράζονται στο υπουργείο εξωτερικών επίσης επίσημα. Τα παίρνει ο πατέρας μου και τα πάει στη στρατολογία (και γω απόρησα πώς τα κατάφερε, αφού τον είχα δεμένο). Εκεί τα πήρε στο κρανίο. Έπρεπε να παρουσιαστώ, λένε. Μα πήγα και με διώξατε.

Τώρα περιμένω να μου στείλει τα έγγραφα πίσω, να τα πάω στο προξενείο, να τα επικυρώσουν, να εξουσιοδοτήσω τη θεία μου, της θειάς μου δηλαδή, και να τα ξαναστείλω πίσω, της θειάς τους δηλαδή.

Α, ρε καραβανέα, όλοι την όρεξη σου έχουμε. Επειδή εκείνο το μεσημέρι, σου ρθε να τα ξύσεις, εγώ τώρα πρέπει να τρέξω, πάλι.

Κάποια στιγμή πρέπει να κοιτάξουμε πώς να αποκτήσουμε τη δικιά μας κατσίκα, και όχι πώς να τα τινάξει η κατσίκα του γείτονα. Να ταλαιπωρούνται μόνο όσοι πρέπει και για ό,τι χρειάζεται και όχι όσοι περισσότεροι τόσο το καλύτερο.. Έλα λίγο να κουνιόμαστε. Τελικά τα μόνα που κουνιόνται είναι τα @ρχίδι@ μας (sorry για το "μας").

Θεία κράτα γερά, θα τα καταφέρεις..

Πι.ες. Πότε είναι οι επόμενες εκλογές, για να βγάλω εισιτήρια?? Μόνο τότε..

Επόμενα 2 post:
1.γαλλικός ιμπρεσιονισμός
2.ελληνικός κυβισμός (κοινώς μπαρμπούτι, τάβλι)

14 comments:

patsiouri said...

Για το ίδιο θέμα έγραφα χτές στο σπιτόγατο, έλεος πιά με τη μαλακία..
Είχα πάει σε ένα επισκεπτήριο την προηγούμενη Κυριακή, το στρατόπεδο ήταν σχέτη χλίδα, όλοι παραπονιόντουσαν πως γενικά ξύνονται και βαριούνται+ αγχώνονται για τη δουλειά που οι περισσότεροι άφησαν για να μπούν,
σκεφτόμουν πως όλο αυτό το πληρώνω κι εγώ από την τσέπη μου, άουτς , και σιχάθηκα να βλέπω κυρίες λοχαγών ντυμένες στην τρίχα και εκκλησάκια κάθε ένα μέτρο..

Α, ήταν κι ένα παιδί πάρα πάρα πολύ φτωχό που οι δικοί του δέν έχουν να του στείλουν μία και κάνει διπλές και τριπλές σκοπιές επί πληρωμη, τουτέστιν δέν κοιμάται και στην έξοδο δέ βγαίνει για να μήν ξοδευτεί ο καημένος..Και αντί να είναι έξω να δουλεέι θα μαλακίζεται ένα χρόνο εκεί μέσα, συγχίστηκα τρελλά, είναι πολύ άδικο..

Αστάρτη said...

Wasting time is an important element of our lives...ετοιμάσου να μπείς για τα καλά σε αυτή την κοσμοθεωρία!

phantom_pad said...

Για τον αγώνα 1000 μέτρων...
καθυστέρησα αλλά κάλλιο 5 και στο χέρι παρά γαϊδουρογύρευε...
Ρίξε μιά ματιά στο σημερινό μου κείμενο...
Ήταν η καλύτερη απάντηση που μπορούσα να πάρω, σ'ευχαριστώ πολύ.

an205 said...

Εκεί που σταματάει η λογική αρχίζει ο Στρατός

Δημόσιος υπάλληλος είναι αυτός που σε κάθε σου λύση έχει ένα πρόβλημα

Κι "αυτοί" θα σε θυμηθούν στις επόμενες εκλογές και μόνο για 5-10 λεπτά αν είσαι τυχερός

Anonymous said...

Το αδερφάκι μου πήγε φαντάρος φέτος, με τις καταλήψεις στα ΑΕΙ-ΤΕΙ ηταν χαμένη η χρονιά και είπε αφου χαμένος χρόνος θαναι να πάει να τον χάσει εκει.

lazinio said...

δεν είναι χαμένος χρόνος.

είναι κατεστραμένος χρόνος.

patsiouri said...

-Τί ομάδα αιματος είπες πως είσαι??
Χα! Το αίμα που πίνω στραβάδι!!
Όντως ειπώθηκε..τουλάχιστον άν πάς μάζευε διευθύνσεις από τα κολωχώρια τους να τους κανονίσουμε όταν βγείς...

o kairos said...

Χεσε τις εκλογες και ελα να σε παω μεθυσμενο,να κοιμηθεις κανα χρονο.Γιατι οταν βγεις θα σε γαμησει η ζωη ορθιο.

liodara said...

Πρώτα ρο καθιερωμένο φιλάκι....

.....ΣΜΜΜΟΥΤΣ.....

Και συνεχίζω ...μβρή ποδίσα τι ωραία που τα λες....Ο Χλαπάτσας παρεμπιπτόντος δεν υτπάρχει μόνο στο στρατο αλλάκαι στις δουλέιές μας....γκρρρρρρρ
Έχω κι εγώ έναν εδώ...γκρρρρρρρ

ΠΡΕΖΑ TV said...

Koυναβια κανεις μας δεν θα γλιτωσει!!!!

Κατουρημένη ποδιά said...

Πατσιούρι ο διοικητής είναι και γαμώ τα παιδιά.. Μόνο που τα παιδιά είμαστε εμείς..

Αστάρτη αυτή η κοσμοθεωρία είναι δικιά σου?? Σίγουρα θα περιέχει και ρακί.. why not??? Με βρίσκει σύμφωνο..

Φάντομ το παν είναι να πιστεύεις σε σένα. Όταν ο αθλητής προσπερνάει τον αντίπαλο στην ανηφόρα, τότε δεν πρόκειται να χάσει..

Αν205 τι να πεις. Σε περίοδο εκλογών, ξέρω ότι σβήνουν κλείσεις και πολλούς που τους έχουν βγάλει και τα εισιτήρια.. Άσε που δίνουν κανά μήνα χάριτος στους ξενιτεμένους..

Πάντα δημιουργούσα πρόβλημα στους άλλους. Θα ήμουν ιδανικός δημόσιος υπάλληλος..

Μαράκι την καλύτερη δουλειά έκανε. Αν και άκουσα ότι και στο στρατό θα γίνουν καταλήψεις.. μηδέν από μηδέν, μηδέν..

Λαζίνιο όταν οι ντομένικα τραγουδούσαν «άχρηστα ρολόγια», μάλλον το στρατό εννοούσαν..

Καιρέ μαζί θα πάμε μεθυσμένοι.. Βαδίζω και παραμιλώ.. Η ζωή μου χρωστάει, η πουτάνα..

Λιοντάρα είναι παντού. Πριν πολλά χρόνια τον είχαν βγάλει και σε ένα γλοιώδες πράμα, με το όνομα βιο-χλαπάτσα, σε πολλά χρώματα..

Πρέζα ζητάμε και απαιτούμε την αποποινικοποίηση της ινδικής κούναβης..

patsiouri said...

O Kορκολής δέν ήταν αυτός αρχικά??
Χαίρομαι που η έκφραση επεκτείνεται εκεί που της αξίζει!

kabamaru said...

για να δουμε την οπτικη σου για τα υπολοιπα ρευματα. Μεχρι τωρα μια χαρα τα πας!

Κατουρημένη ποδιά said...

πατσιούρι είναι από τα παραμύθια βγαλμένη. "η κοκκινοσκουφίτσα και ο κορκολύκος"..

καμπαμαρού, καμία από τις άλλες 2 τριλογίες μου δεν έχω ολοκληρώσει. Οπότε ούτε και αυτή (αυτή πάει για 4λογία). Σε όλες λείπει το τρίτο μέρος, που είναι και το μακρύτερο. Μια μέρα όμως, μια μέεεεεέρα, θα γράψω μία τριλογία, που θα ολοκληρώνει και τις 3. ΑΧΧΧΧΧ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑ..