Friday, February 02, 2007

Βόλτα..

βγάζω φλας αριστερό, και με την ιλιγγιώδη των 20χμ -ναι 20 μόνο χμ, για μερικά πλάσματα στον πλανήτη είναι- στρίβω δεξιά -τι να κάνουμε δεξί αριστερό τα μπερδεύω, χωρίς εξαιρέσεις-.

Πήγαινα εκεί που βράδυ δεν είχα πάει ποτέ, και που όταν ήμασταν μικρά λέγαμε ο ένας στον άλλον φανταστικές και τρομακτικές ιστορίες που συμβαίνουν τα μεσάνυχτα, μόνο και μόνο για να χεζόμαστε πάνω μας. Πόσο μας άρεσε.. Εγώ ήμουν διαφορετικός. Κατουριόμουνα. Ακόμα δηλαδή. Παλιές καλές συνήθειες δεν κόβονται. Η συνέχεια γνωστή..

Άκουγα τον Νταλάρα στο ραδιόφωνο να αναρωτιέται και να θέτει σοβαρά ερωτήματα, "ποιος είδε ήλιο σαν αχινό, ποιος είδε βάρκα στο Χελμό στο Μέτσοβο βαπόρι, ποιος είδε φάρο στον Ψηλορείτη, κτλ". Εγώ πάντως όχι. Φοβήθηκα όμως μπας και δω κανά βαποράκι. Όχι τίποτα άλλο, άλλα ήμουν και άφραγκος. Γκαντεμιά..


..Ακολουθεί κοινωνικό μήνυμα..

"Μην παίρνετε ναρκωτικά. Δεν φτάνουν για όλους"


Ο ουρανός ήταν ξάστερος, και το φως του φεγγαριού λαμπρό. Το μόνο πράμα που αναγνωρίζω στον κοινοτάρχη: ο υποφωτισμός του χωριού. Η πόλη είναι μακριά και ο ουρανός απόλαυση.


..Ακολουθεί αντιδραστικό μήνυμα..

"Εδώ ο Καποδίστριας ΔΕΝ πέρασε, ΟΥΤΕ και θα περάσει"


Ανοιχτός χώρος, μέσα στο δάσος και πολύ ζεστασιά, παρόλο το κρύο που έκανε. Εντυπωσιάστηκα. Τρομερή ατμόσφαιρα. Και το καλύτερο, παντού αναμμένα φωτάκια. Περιπλανήθηκα αρκετή ώρα μέσα στον κόσμο. Όλοι τους ξάπλωναν θαυμάζοντας τον υπέροχο ουρανό. Με μερικούς έπιασα κουβέντα, αλλά δε μου έδιναν απαντήσεις. Ίσως πρέπει να περιμένω 7 χρόνια. Τι σοφοί άνθρωποι, σκέφτηκα.. Δεν μπορούσα να ξεκολλήσω με τίποτα.


..Ακολουθεί διαφημιστικό μήνυμα..



Τριγύρισα λίγη ώρα ακόμα. Αποφάσισα να φύγω τη στιγμή που θα σταματήσω να τριγυρίζω. Λογικό που φάνηκε.. Δεν έχει άλλο, έφυγα..

Θα ξαναπάω όμως γιατί μου άρεσε. Αχ τι ωραία που ήταν η βραδινή βόλτα στο νεκροταφείο..

12 comments:

Lupa said...

Ουάου....
Έτσι ξεκίνησε και ο Edgar Alan Poe -με βόλτες στα νεκροταφεία γιατί το σπίτι του του έφερνε κατάθλιψη- και στο τέλος έγραψε "Το Κοράκι"..
Να προσέχετε...

Κατουρημένη ποδιά said...

μπράβο ταχύτητα.. Ακόμα κάνω το editing.. Τους Edgar και Poe δεν τους ξέρω. Τον Alan ξέρω από ένα Project..

Anonymous said...

Είμαι στο κρεββάτι του πόνου και διαβάζω για νεκροταφεία...εσύ ποδίτσα μου θα γράψεις κάτι πιο προχό "Το Θυμιατό, μαστούρα στα νεκροταφεία".

lazinio said...

creepy..

Κατουρημένη ποδιά said...

μαράκι άλλαξε κρεβάτι. Πήγαινε στον καναπέ. Εκεί δεν πονάει τόσο.. Η ιστορία μου πιάνει μέγιστη απόδοση στην τραπεζαρία.. Όταν αρρωσταίνω είναι η καλύτερή μου (ποτέ δεν είμαι καλά)

lazinio από τρεις κρύπτες που υπάρχουν άνοιξα τη μία. Βρήκα κάτι σα τετράδιο, με γραμμένες ιστορίες. Θα σου τις διαβάσω..

Anonymous said...

λατρεύω τις νυχτερινές τσάρκες στα νεκροταφεία (λέμε τώρα...)

Κατουρημένη ποδιά said...

άλλο να σου λέω και άλλο να το ζεις.. Λέω να βγω ραντεβού εκεί καμιά φορά.. Θα 'χουμε και τα καντήλια ήδη αναμμένα - μετά θα ακούω καντήλια βέβαια, αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία..

Tertuliano Máximo Afonso said...

Νταλάρα στα νεκροταφεία; Τι ανωμαλίες είναι βρε αυτές;..

Έχω πέθανει με το διαφημιστικό μήνυμα!
lol

o kairos said...

Φανταζομαι οτι εφυγες κατουρημενη.

Anonymous said...

Πωπω θυμήθηκα μια δική μου βόλτα εκεί...
Μπρρρρ...

kabamaru said...

creepy!!!!!!

Κατουρημένη ποδιά said...

μάξιμε και νεκρούς ανασταίνει άμα λάχει.. Το διαφημιστικό είναι όλα τα λεφτά. Αυτό ήθελα να ανεβάσω βασικά και δεν έβρισκα περιτύλιγμα. Πάντα υπερβολικός. Όταν κάνω δώρα πάντα τα τυλίγω σε πολύ χαρτί.

κάιρε η χαρά ήταν μεγάλη.. Δεν κρατήθηκα..

αργυρένια έλα τώρα.. Αφού είναι φανταστικά..

ιγκά νο να μαζευτούμε με τον λαζίνιο να σας διαβάσω τις ιστορίες από την κρύπτη. Αν έρθει και τέταρτος τότε θα παίξουμε πρέφα..