Monday, June 04, 2007

η χελώνα που έτρωγε μπαρμπούνια..

"π*δάς που δεν π*δάς δεν πας για.."
"blogging??"
"όχι, για ψάρεμα!"

Αυτά μου είπε μια φωνή από το υπέρ-παρά-πέραν και την άκουσα.. Τώρα η φωνή ήταν? Τα ποτά ήταν? Εγώ μια φορά την άκουσα..

Άρχισα να π*δάω από τη χαρά μου, που επιτέλους είχα μία κάποια λύση. Πήγα και ρώτησα τους φίλους μου οι οποίοι ξέρουν από καλό ψάρεμα, καλό λάδι και πλυντήρια.. Αυτοί ξέρουν..

Μου δίδαξαν την τεχνική, king fu η οποία έχει ως εξής..

Δέρνεις το ψάρι. Πέφτει αναίσθητο στο βυθό της θάλασσας και το μαζεύεις.

Ξεκινάς να το χτυπάς λυπημένα και μετά αλύπητα, όσο και αν αυτό λυπάται..

Τα χτυπήματα πρέπει να γίνονται στο κεφάλι και στα πλευρά, ενώ η ολοκλήρωση της τεχνικής έρχεται με το γαργάλημα της ουράς..

* δεν ξέρω αν είναι "η", "ι" ή "το κάτι άλλο"..

18 comments:

Lupa said...

Definately είναι τα ποτά. Για να ανεβάζεις τέτοιο ποστ Κυριακάτικα στα άγρια χαράματα, ε, πες μας τι πίνεις και δε μας δίνεις!
Bonjour

Nobody said...

Συμφωνώ με Lupa.
Βρες ένα καλό γιατρό γιατί η περίπτωσή σου είναι σπάνια.

Nyktipolos said...

Όπως είπες: είσαι ένα (α) κόμμα από μόνος σου. Μπορεί και μια τελεία...

Αστάρτη said...

Tα ποτά; Μπααα..
Επιμένω, φταίνε οι λουκουμάδες!

Και λίγα τα λόγια σου για τη χελώνα.

ΥΓ: Πίσω μου σε έχω λουκουμά!

kabamaru said...

sorry alla eisai trelos!

Anasazi said...

king fu respect

Anonymous said...

Ε ψιτ. Είναι Δευτέρα σήμερα, σου πέρασε;;; ;)

demonia said...

Εγώ ξέρω και μια άλλη μέθοδο δοκιμασμένη...Του κάνεις ψυχολογικό πόλεμο και αυτοκτονεί!Τι εννοείς με τι...;
(μου χρωστάς κάτι στο μπλογκ μου εσύ)

Socrates said...

Μην ακούς κανέναν Κατουρημένη Ποδιά. Το καλύτερο παιδί είσαι!

patsiouri said...

Εχεις θεματάκι φίλε..τώρα αν ενοχλείς μόνο τα ψάρια...η μάνα σου η κακομοίρα καλά???

Κατουρημένη ποδιά said...

Λούπα, ήμουν νηφάλιος και η ώρα ήταν απογευματινή. Την τεχνική του king fu, τη μετέφερα σχεδόν όπως μου τη διδάξανε. Είμαι αθώος..

Nobody, δεν είναι κρίμα μετά από τόσα χρόνια σπουδών ο γιατρός να αλλάξει επάγγελμα??

Νυκτιπόλε, .. (προτιμώ τις δύο τελίτσες..)

Αστάρτη, νομίζω ότι φταίει η Λιάνα η Κανέλη..

Καμπαμαρού, είναι το καλύτερο κομπλιμέντο που μου έχουν κάνει.. Δέχομαι..

Ανασάζη, king fu prospect (οδηγίες χρήσης απαραίτητες)

Lifewhispers, προσπέρασε, αλλά κατά την Πέμπτη θα το προλάβω..

Δεμόνια, εσύ τι εννοείς με το “τι εννοείς με τι…;” ?? Τι σου χρωστάω στο blog σου καλέ και δεν το είδα??

Σωκράτη, η καλύτερη ποδιά..

Πατσιούρι, τα ψάρια είναι πολύ εξειδικευμένα, αλλά έχουν προοπτική….ξέρεις κάτι??

an205 said...

πρέπει να χεις 2 κρεβάτια!!!

Aggelos Spyrou said...

Δ*λώνω θαυμαστ*ς του πνεύματός σου!

vatraxokoritso said...

παλια τις χελωνες τις εφτιαχναν σκελετους για γυαλια...

kira said...

και αν από δω και πέρα θα πηγαίνεις συχνά για ψάρεμα, θα σημαίνει ότι σου αρέσει αυτή η διαδικασία...

patsiouri said...

Ένστικτο...

*...Nantia...* said...

glin-glon (kabanaki)

Κατουρημένη ποδιά said...

An205, ή 2 πατώματα..

Άγγελε, είσαι "το κάτι άλλο"..

Βατραχοκόριτσο, χαχα, πρώτη φορά το ακούω. Μου ‘φυγε το καύκαλο..

Κύρα, όπως έλεγε και ένας καθηγητής μου, ο καθένας πρέπει να είναι πρωταθλητής κάπου. Άλλος στον φραπέ, άλλος στο τάβλι, άλλος στα μαθήματα κτλ. Γιατί όχι και στο ψάρεμα?

Πατσιούρι, τώρα είναι καλά..

Νάντια, πλιτς – πλατς (2 ντομάτες πατήθηκαν από τρένο)