Wednesday, June 20, 2007

Debugging..

ερμηνεία: (debugging) ουδέτερο, το. Ελληνιστή "αποζουζουνισμός".

Intro – για τους αμύητους (έλα πες το, για τους άσχετους)

Όταν έμπαινε η πρώτη κολώνα της ΔΕΗ στην πλατεία Αμερικής, την ίδια ώρα στην Αμερική, έμπαινε η καθαρίστρια, σε ένα μεγάλο δωμάτιο όπου ήταν ο υπολογιστής. Οι κομπιούτερ τότε δεν ήταν προσωπικοί (Personal Computer), αλλά προσωπικού (Personnel Computer). Ο υπολογιστής σε μέγεθος δωματίου, μάζευε σκόνες, μυγάκια, ποντικάκια, ζουζούνια κτλ. Έτσι η καθαρίστρια τον αποζουζούνιζε – debugging.

εύκολο.. ανάσα..

Από τότε που η βιομηχανία πορνό μπήκε στους υπολογιστές, αυτοί έπρεπε να μικρύνουν. Έτσι σήμερα τείνουν στο μέγεθος της παλάμης όπου είναι και ο τελικός στόχος. Τώρα όμως η καθαρίστρια, δε χωράει να μπει στον υπολογιστή να τον αποζουζουνίσει, έτσι έμεινε χωρίς δουλειά και απλώς καθαρίζει τα πλήκτρα και το ποντίκι (mouse) αν και πλαστικό.

εύκολο.. ανάσα..

Ο όρος όμως debugging παρέμεινε και αναφέρεται στον κώδικα (πρόγραμμα) που τρέχει στον υπολογιστή ή οπουδήποτε αλλού. Καμιά φορά μπορεί να το δείτε να τρέχει στα γύφτικα ή στον τοπικό μαραθώνιο ή να τρέχει πανικόβλητο. Το ίδιο είναι. Αν προσπαθεί να τρέξει και δε μπορεί τότε κάτι τρέχει με το πρόγραμμα. Έτσι η εύρεση λαθών στον κώδικα είναι αυτό που λέμε debugging σήμερα.

δυσκολούτσικο.. 2 ανάσες..

Τα λάθη λοιπόν μπορεί να είναι 2 ειδών: συντακτικά π.χ "ο λάμπει ήλιος" και λογικά "αφού πεινάω βρέχει"

Προκείμενο

Μετά από εντατικούς και ενδελεχείς ελέγχους βρέθηκε ότι το παρακάτω κομμάτι κώδικα

T – A
C – G
C – G
C – G
A – T
G – C
T – A

(T = θυμίνη, Α = αδενίνη, C = κυτοσίνη, G = γουανίνη)

δεν έχει συντακτικά λάθη, παρά μόνο λογικά.

Εντοπίστηκε πολλές φορές στο DNA μου και είναι το κύριο κομμάτι που μου δημιουργεί τα βασικότερά μου προβλήματα.

Outro

Όποιος έχει τη λύση ας επικοινωνήσει. Όποιος έχει το ίδιο πρόβλημα επίσης ας επικοινωνήσει. Μπορεί να μαζευτούμε πολλοί και να πετύχουμε καμιά έκπτωση group (6 άτομα και άνω)..

17 comments:

lazinio said...

το RNA όπως και εσύ έχει κρυφή ζωή

lazinio said...

τι είναι αυτό το ο/η lazinio? θέλει debugging το blog σου.

Anonymous said...

Δυσκολο φαινεται μου (no debugging)

Nobody said...

Εγώ πάλι το βρίκω μιά χαρά το ΡΝΑ σου. Μήπως θέλει απντέιτ το αποζουζουνιστικό σου σύστημα?

Έλατο Χελιδόνι said...

Σε περίπτωση φόρματ τι γίνεται?

demonia said...

Βασικά...Χμμμ....Μια χαρά είναι:η θυμίνη συμπληρωματική της αδενίνης και γουανίνη της κυτοσίνης,ωραιότατα!
(δεν το βλέπω να το φτιάχνεις το γκρουπάκι :-p)

Κατουρημένη ποδιά said...

Ωραία. Αφού μαζευτήκαμε 6, δεν κατηφορίζουμε λέω ‘γω σιγά σιγά?? Μας έκλεισα ραντεβού.. Μας περιμένουν..

Λαζίνιο, το ‘ξερα ότι το RNA είναι κρυφή..

Λαζίνιο, χικ χικ..

lifewhispers, τα δύσκολα τα λύνουμε αμέσως. Τα πολύ δύσκολα, με λίγη καλή θέληση σε μια δυο μέρες..

nobody, έχω τη beta έκδοση γιατί είμαι τσίπης. Πολλά τα λεφτά Άρη για την πλήρη έκδοση..

έλατο χελιδόνι, σε περίπτωση φορμάτ έχουμε μετάλλαξη. Μπορείς να διαλέξεις πρόγραμμα όμως. Σου προτείνω το «Χελωνονιτζάκι»

Δεμόνια τα ζευγάρια είναι σωστά. Η αλληλουχία είναι που περιπλέκει τις καταστάσεις..

ΔemΩΝ said...

Κατάλαβα δεν συντονισμός από έρχεται κανέλα κορφή στην!

Unknown said...

αφαιρώ σε λογικότατες έως εξευτελιστικές τιμές από κομμάτια DNA μέχρι όργανα και οργανισμούς που βλάπτουν την καθημερινότητά σας...
ευχαριστω

patsiouri said...

Εγώ, εγώ, διδάσκω φένγκ-ζουζούνι, άντε, άν είστε γκρουπάκι 50 αυρά το κεφάλι η ώρα...επειδή με πετύχατε στις καλές μου...

vatraxokoritso said...

δεν έχω ιδέα!

o kairos said...

Εγω ηρθα απλως να κατουρησω,οχι να χεσω.

Κατουρημένη ποδιά said...

Δια-βολικέ, από την πόρτα σου περνώ και ψήνεις ψάρια, πέτα μου ένα κεφτέ, ζήτω η Κύπρος..

Ναριτα, εσύ είσαι ο χασάπης των σινεμά και σε έψαχνα.. Χασάπη, τα γράμματα..

Πατσιούρι, η μοσχαροκεφαλή χρεώνεται το ίδιο??

Βατραχοκόριτσο, με έβγαλες οφ-σάιντ..

Καιρέ, (αυτό είναι το τρίτο σου κατούρημα και δεν ξεχνώ. Έχεις μία εξέταση ούρων δωρεάν). Λοιπόν τα καλά νέα είναι ότι είσαι έγκυος. Τα κακά νέα είναι ότι δεν είσαι ο πατέρας..

patsiouri said...

Eξαρτάται...ποιός θα την κρατήσει??? Την υγροποιώ, την ανακατέυω με διάφορα ματζούνια, φτιάχνω αμπούλες βρώμας και κάνω χρυσές δουλειές...

Aggelos Spyrou said...

Χμμμ...

Απαιτεί προσέγγιση ειδικού (εγώ είμαι αυτός) το θέμα σου.

Θα σου πω την αλήθεια.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ!!!!

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ προέρχεται διότι έχουν μπει ΜΑΜΟΥΝΙΑ στον ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟ!

ΝΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!! Είσαι ΡΟΜΠΟΤ!

:)))

Υ.Γ. Μα τί είναι αυτά που λες? λολ

Κατουρημένη ποδιά said...

Πατσιούρι, εάν ο κόσμος είναι εύγευστη σούπα / το μεζεδάκι είμαι εγώ
μέσα / το μυστικό μου θα το μάθω ίσως / εάν και όταν φαγωθώ..

Άγγελε, πάρε με τηλέφωνο μπας και βγω από το ΜΑΤΡΙΞ..

blackwidow said...

η αλληλουχία των βάσεων θα έπρεπε να είναι η ακόλουθη:
T-A
A-T
T-A
A-T
A-T ...κ οτι άλλο ακολουθεί στο γονιδίωμα σου...
αυτή είναι η σωστή αλληλουχία λήξης της μετάφρασης ενός γονιδίου σου...
κατά συνέπεια μόλις ανακάλυψες οτι όλα οφείλονται σε μια απλή μετάλλαξη...
η λύση στο πρόβλημά σου είναι μια ΑΝΤΊΣΤΡΟΦΗ μετάλλαξη..
τρέχα να σε χτυπήσει κανα μεταλαξιγόνο...
γρήγορα...