Friday, June 08, 2007

Tatoo..

το ολόσωμο με γκόμενα σχέδιο tattoo, το απέρριψα αμέσως. Να την έχω πάνω μου κολλημένη για πάντα? Μωρέ τι μας λες!!

Άσε που θα ιδρώνει, θα θέλει ξύρισμα στα πόδια, στις μασχάλες, κρέμες, μανικιούρ, πεντικιούρ, κομμωτήρια, ρούχα, στολίδια κτλ.

Εντάξει δε λέω, είναι ωραίο να ‘σαι αγκαλιάζει μια γυναίκα, αλλά το τίμημα είναι μεγάλο. Άσε που τις πολλές αγκαλιές και τα μόνιμα φιλιά τα βαριέμαι. Κάποια στιγμή θα γράψω ένα τραγούδι για αυτό.

Τελικά έκανα tatoo στη γλώσσα ένα γραμματόσημο, και γύρω γύρω μαλλιά και τρίχες κατσαρές..

Αν κάποιος/κάποια έχει επίσης στη γλώσσα, tattoo με ψαλίδι, χτένα, λακ, φάκελο, καρτ ποστάλ, ας επικοινωνήσει..

22 comments:

Αστάρτη said...

Έχω ταττού σάλιο..μας κάνει;
Ιδανικό για να μην πετάνε οι τρίχες και για να μην ξεκολλάει το γραμματόσημο.

Προσφορά γνωριμίας για λίγες μόνο ημέρες.

Lupa said...

Κρίμα που δεν σπούδασα ψυχιατρικά ρε ποδίτσα. Θα έκανα ένα paper με την πάρτη σου, που μετά θα μου πρόσφεραν κατευθείαν την έδρα του πρυτάνεως στη σχολή...

Είναι να χάνονται τέτοιες ευκαιρίες?

Anonymous said...

Τι ευρηματικότητα είναι αυτή; Γαμώ τα τατουάζ, My friend. To επόμενο για που λες;

demonia said...

Γιατί το βρίσκω αηδιαστικό το tattoο που έκανες...;Οεο;

patsiouri said...

Eχω με τομή, τόσο φυσικό ρε παιδί μου..σάν αληθινό! Και πελώριο έ???

Γεωργία said...

Εσύ τελευταία έχεις γίνει πολύ γαμάτος.
Τι σου συμβαίνει?

lazinio said...

egw exw mia agkura san tou popay.

an205 said...

W...Y
ξέρεις που...

(Welcome to beautyful Greece have a very nice and sunny daY)

...δεν θέλω μόνιμη αγκαλιά
δεν θέλω μόνιμα φιλιά...

Κατουρημένη ποδιά said...

Αστάρτη, αν είναι αγελαδίσιο σάλιο δεκτό..

Λούπα, οι άλλοι είναι τρελοί, όχι εγώ.. Μιλάμε για εκατομμύρια τρελούς..

Lifewhispers, η επόμενη κίνηση είναι τα τυπώσω σε όλα μου τα πουκάμισα (366 τον αριθμό) στάμπες με γυναίκες.. Θα τις αλλάζω με τα πουκάμισα..

Δεμόνια, μπλιαξ.. Είναι πολύχρωμο το τατού.. Οι τρίχες είναι με ντεκαπάζ.

Πατσιούρι, από την κορυφή ως νύχια να φανταστώ και σε έχει χωρίσει στη μέση. Human Rights και Human Lefts.. Σήκω στάσου για τα δικαιώματά σου..

Γεωργία, χάλια είμαι. Το κεφάλι μου προσπαθεί να κρατήσει μία ισορροπία. Όλο πέφτει..

Λαζίνιο, δεν είμαι αυτός που θες. Εσύ θες ένα λιμάνι, αλλά ξεκίνα πρώτα από το καράβι.. Σε τατού πάντα..

Αν205, (αυτό είναι παλιό….τατού) να πάρει το έγραψες εσύ το τραγούδι..

R2-D2 said...

Για τατού δεν ξέρω να σου πω τίποτα αυτή την περίοδο. Μόνο για Τοτού (και όχι την Όντρεϊ...)

Nobody said...

Μόνο τατουάζ? Κανένα σκουλαρικάκι δεν παίζει?

Κατουρημένη ποδιά said...

r2-d2, για πες..

nobody, να τρυπηθώ?! στην ιδεά και μόνο λυποθυμώ..

vatraxokoritso said...

εχω ενα..
αλλα δεν μπορω να πω ουτε που ουτε τι..

Aggelos Spyrou said...

Συμβουλή:

Βάλε τη γλώσσα σου σε γραμματοκιβώτιο.

Πίστεψέ με... Θα σε ταξιδέψει!
:)

Anonymous said...

έχω μία φίλη που στη γλώσσα της έχει γράψει 'στέγνωσε'

ενδιαφέρεσαι?

patsiouri said...

Και το άσμα συνεχίζει..."θα 'ρθει και η σειρά σου!!"
Για να μάθεις να κοροιδεύεις!
Πλάκα πλάκα επειδή η πλαστική θα μου κοστίσει τρελλά λές να της ρίξω από πάνω ένα tatoo φίδι όταν θρέψει???
Δέν ειν'κακό...

Όπα!

o kairos said...

Τουτου θες;

Anonymous said...

Αυτό που είπε η γεωργία φίλε, γίνεσαι όλο και καλύτερος!

lazinio said...

o laos milise

Κατουρημένη ποδιά said...

Βατραχοκόριτσο, κάτι έχει πάρει το μάτι μου.. ;-)

Άγγελε, έχω συλλογή από γραμματόσημα.. Θες να στη δείξω?? :P αααααααααα..

Αργυρένια, η φίλη μου έχει σοβαρότατο πρόβλημα. Πρέπει να τη βοηθήσω..

Πατσιούρι, μόνο αν είναι αναρριχώμενο. Μπορείς και κισσό..

Καιρέ, τώρα τι θες να πεις? "Τουτού" ή "τούτου"? Έχει διαφορά και οι καιροί είναι χαλεποί.. βίκαρ ιν α τούτου

Νυκτιπόλε, με κάνετε και ντρέπομαι. Κι όταν κοκκινίζω γίνομαι σα παντζάρι..

Λαζίνιο, λέω να κατέβω στις εκλογές..

sitofkris said...

Επειδή ασχολούμαι με την συλλογή γραμματοσήμων,και το θεωρώ πολύ σπάνιο,πόσα θες για να κόψεις την γλώσσα;

Κατουρημένη ποδιά said...

τον κώλο μη μου κόψεις. Έχω μία πεταλούδα..