Tuesday, January 02, 2007

Πέσε πίτα να σε φάω..

σταυροκοπήσαμε την πίτα ίσαμε με 4-5 φορές. Ρε παιδιά εγώ 35 γίδια, 3 τραγάκια, 5 κατσίκια, 1 γουρούνι, 1 προβατάκι και 2 κοπρόσκυλα έχω. Πού θέλετε να ξέρω από σταυροκοπήματα πιτώνε?? Καλά ρε θείο εσύ τη βρίσκεις με τα Θεία και κολλάς στο σταυρoκόπημα? Για πίτες δεν ξέρω, αλλά αν θες κατεβάζω κανά Χριστό, καμιά Παναγία, κανά καντήλι και κανά σταυρό άμα λάχει..

Η πίτα κόπηκε και μοιράσαμε τα κομμάτια. Ο Χριστός δεν πήρε γιατί ήμασταν πολλοί και δεν θα έφτανε για όλους. Δεν πειράζει. Έτσι κι αλλιώς ταπεινός ήταν πάντα δε θα του λείψει.

Το παιχνίδι αμέσως χόντρυνε. Αρχίσαμε να παζαρεύουμε τα κομμάτια μας. Εγώ θέλω το δικό σου κομμάτι, του θείου και 1000€. Μπααααα. Σου προσφέρω το δικό μου κομμάτι, 1500€ και το κομμάτι του θείου θα καταστραφεί χωρίς να μάθουμε το περιεχόμενο του. Τα παζάρια ήταν σκληρά. Τελικά ο καθένας έμεινε με το κομμάτι του, γιατί όλοι το έπαιζαν έξυπνοι με τα παζάρια, και δημιουργήθηκε ο φόβος μήπως εμφανιστεί από το πουθενά ο Μικρούτσικος.

Το παιχνίδι γύρισε σε super deal. Κληρώθηκε ένας παίχτης και άρχιζε να ανοίγει τα κομμάτια των αλλωνώνε. Δεν είχαμε όμως κάποιον να κάνει τον Φερεντίνο γιατί όλοι θέλαμε να ιδρώσουμε από την αγωνία. Έτσι ανοίξαμε την τηλεόραση και βάλαμε να δούμε σε ΔΒΔ τη χτεσινή εκπομπή super deal.

Το φλουρί έκατσε σε μένα, αλλά δεν υπήρχε τεράστιο χρηματικό ποσό ώστε να λυσσάξουν οι γκόμενες και να τρέχουν από πίσω μου. Ούτε γκόμενες υπήρχαν..

Πι.ες.

Ο παίχτης είχε στο κουτί του τα 500.000€. Τελικά σταμάτησε νωρίς και έμεινε περίπου με 50.000€. Πα μαλ. Κρίμα όμως γιατί με τις 500.000€ θα έπαιρνε όχι μόνο την κοπέλα πίσω από τη βαλίτσα με το νούμερο 10, αλλά όλες τις κοπέλες. ( Μπορώ να αλλάξω γνώμη??). Θα το παίξω γενναία ρομαντικός (=απείρως ηλίθιος), και θα μείνω στην πρώτη επιλογή μου..

No comments: