Monday, January 08, 2007

Αφεντικό..

εδώ γράφω ό,τι μου κατέβει. Αποθυμένα και μη. Και αν κάποιος γνωστός έρθει και μου κάνει έστω μία νύξη για κάτι που έχω γράψει, τότε θα καταλάβω ποιος έχει μιλήσει. Έτσι Η.??

....................ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ....................

θα ήθελα να ήμουν αφεντικό. Και όχι αφεντικό ό,τι και ό,τι. ΑΦΕΝΤΙΚΟ συγκεκριμένης κατηγορίας. Όχι αφεντικό με γραμματέα. Αφεντικό με προσωπικό υπηρεσίας.Αφεντικό σε καφετέρια, σε κατάστημα ρούχων, σε κατάστημα ρούχων, σε κατάστημα ρούχων, σε καφετέρια, σε καφετέρια, σε παμπ, σε κλαμπ, σε παμπ, σε κλαμπ, σε παμπ, σε κλαμπ, σε μπαρ, σε καφετέρια, σε κατάστημα ρούχων, σε παμπ, σε κλαμπ, σε μπαρ. Α! σε καφετέρια, σε κατάστημα ρούχων, σε παμπ, σε κλαμπ, σε μπαρ είπα?? Όχι? ε, τότε αφεντικό σε καφετέρια, σε κατάστημα ρούχων, σε παμπ, σε κλαμπ, σε μπαρ. Ναι? Ξανά: αφεντικό σε καφετέρια, σε κατάστημα ρούχων, σε παμπ, σε κλαμπ, σε μπαρ.

Έτσι, μόνο και μόνο γιατί εκεί μαζεύονται μερικά πορνίδια τα οποία το παίζουν γκόμενες, βαριά πεπόνια και με χοντρή τη φλούδα. Κάτι μαλακισμένες γκόμενες οι οποίες κάθονται στο αφεντικό γιατί είναι αφεντικό. Άσχετα αν έχει γυναίκα και παιδιά. Και μετά απορούν γιατί τις απέλυσε. Σε απέλυσε μωρή μαλακισμένη γιατί ο τύπος έκλασε μέντες και το πήρε πρέφα η σύζυγος. Κάτι γκόμενες λοιπόν που για το μαλακισμένο τους μυαλό το μόνο στήριγμα είναι το αφεντικό. Το όποιο αφεντικό. Βρε δεν παν να αλλάξουν 3 δουλειές σε ένα μήνα. Αυτό που αλλάζει είναι το πρόσωπο. Η ιδιότητα μένει ίδια. ΑΦΕΝΤΙΚΟ. Αυτό είναι που τις στηρίζει. Τίποτα άλλο.

Και μου το είχε πει κάποιος πριν 4 μήνες. Μετά από μια-δυο περιπαικτικές ατάκες, με το που γνωριστήκαμε, άρχισε να με αποκαλεί Boss. Boss και Boss του πήγαινε. Και μετά από καιρό που ξαναειδωθήκαμε πάλι Boss με έλεγε. Διάβολε!! Και μου το έχω πει, κάτι τέτοια είναι τα σημάδια. Το μυαλό πρέπει να μένει πάντα ανοικτό. Σκέψου, σκέψου, σκέψου. Στα ζόρικα σκέψου. Τις απαντήσεις τις έχεις, αλλά δεν τις διαβάζεις. ΒΛΑΜΜΕΝΟ. Δε μαθαίνω ρε πούστη μου, δε μαθαίνω και η πουτάνα η ζωή, με έχει σφαλιαρίσει πολλάκις. Δε μαθαίνω ρε πούστη.

Επιστροφή.. Άντε και γαμήσου ρε μαλακισμένο. Άντε και γαμήσου ρε μαλακισμένο..

7 comments:

o kairos said...

Οχι ρε πουστη-με την καλη εννοια-Boss σε ελεγε.Hugo Boss.

Κατουρημένη ποδιά said...

Πάει η σερβιτόρα.. Τυλίχτηκα στην Hubo Boss (μαϊμού) καμπαρντίνα μου και την έκανα με ελαφρά. Πάμε για άλλη..

srm1033 said...

xχμμμ ήρθα και εγώ , λοιπόν να μην της κάτσει όχι αφεντικό , ούτε μπουφετζής αδελφάκι μου. :)))

Anonymous said...

Το πρωτο σου blog με ταυτόχρονη χρήση LSD. Πάντα τέτοια φίλε μου.

Η.

demonia said...

Χώσε,χώσε να μη βγεί από μέσα σου!

lazinio said...

τ`αφεντικό τρελάθηκε.

Κατουρημένη ποδιά said...

@convinced

κι αν σου κάτσει??

@ H.

αφού ξέρεις ότι με ρίχνουν τέτοια πράματα.. Για αυτό και τα γουστάρω άλλωστε..

@ demonia

να μη βγει? Μάλλον να βγει ήθελες να πεις..

@ lazinio

τελείως..

@ κατουρημένη ποδιά

αντί να τα χώσεις σε αυτή και σε κάθε αυτή τα χώνεις στο blog?? Κότα και το 2007 σε βλέπω..

(απλώς δεν είναι όλες οι στιγμές ίδιες και κατάλληλες. Υπάρχουν και κάποιες καταστάσεις που θέλουν κατανόηση. Το κότα ισχύει για άλλο όμως λόγο..)