Sunday, March 18, 2007

18/3

πέρυσι τέτοια μέρα και περίπου ώρα έγινα άντρας με τη βούλα (με "β" μικρό). Είχα κάνει αίτηση κανά εξάμηνο πιο πριν και περίμενα είτε να απορριφθεί είτε να εγκριθεί. Τελικά εγκρίθηκε..

υπάρχουν πολλοί τρόποι να γίνει κάποιος άντρας. Άλλος γίνεται με το στρατό, άλλος με τη δουλειά – το γιαπί – το πηλοφόρι – το μυστρί, άλλος με την πρώτη σεξουαλική επαφή και δυο τρεις άλλοι τρόποι που μου διαφεύγουν. Εγώ πέρασα από όλα αυτά τα στάδια ή έστω άγγιξα, αλλά απόμεινα παιδί..

ένα χρόνο πριν έμαθα την ηλικία μου, τις ευθύνες μου και κυρίως ότι πρέπει να αλλάξω τρόπο ζωής και σκέψης. Καμιά φορά όμως δε μπορεί να χωρέσει στο νου μου και φρικάρω. Ήταν ένα πολύ δυνατό μάθημα για όλους μας και μάθαμε πολλά.. Τα δάκρυα δε δίνουν λύσεις, ούτε το να το σκέφτομαι. Δεν αρκούν. Πρέπει να προχωρήσω σε πιο ουσιαστικές πράξεις προς εμένα και προς στους άλλους. Ελπίζω μόνο να μη έρθει η στιγμή να πω "πάλι αργά"..

ξέρω υπάρχουν χειρότερα, τρις-χειρότερα, αλλά αυτό δε μπορεί να με κάνει να τραγουδάω. Το κάθε πράμα θέλει το χρόνο του. Δυστυχώς έχασες τα καλύτερα. Αυτά για τα οποία πάλευες για εμάς.. Αν μια λέξη μου έμεινε είναι "κρίμα"..

είμαστε όλοι μας καλά, σε σκεφτόμαστε, είμαστε περήφανοι για σένα, πατάμε γερά σε ό,τι έχτισες για εμάς και συνεχίζουμε. Και πού ‘σαι, μου χρωστάς μία συναυλία στο Μάλαμα. Ελπίζω κάποτε να μπορέσεις να με πας. Μπορεί η ξενιτιά να είναι δύσκολη όπως λένε, αλλά όπως λέει και το τραγούδι "της αγκαλιάς η ξενιτιά, είναι η πιο μεγάλη"..

Φίλε μου Ν. , Φίλε μου Η. , για όσα έχουμε ζήσει και κάναμε μαζί, Φίλη μου Κ., και για τη συμπαράστασή σας, σας έχω Φ..

14 comments:

an205 said...

"Ακούω γέλια να ανεβαίνουν τα σκαλιά
πάλι οι φίλοι μου χαράματα γυρνάνε
έχουν τις μπύρες τους ακόμα αγκαλιά
έξω απ' την πόρτα μου περνούν και τραγουδάνε"....
ανοίγω και τους λέω
"για κοπιάστε ρε παιδιά"

david santos said...

Hello!
Very, very good. Thank you

patsiouri said...

Και ο Πορτογάλλος στην κοσμάρα του φίλε, ειδικά σε τέτοιου είδους πόστς τα σχόλιά του είναι τα απίστευτα outsider...

Εγώ ένα έχω να πώ, άν η φιλια είχε αντικαταστήσει τη θρησκεία, τότε θα ζούσαμε στον ιδανικό κόσμο..αυτό μόνο...

lazinio said...

εγώ θέλω να είμαι αισιόδοξος και σου λέω ότι τα καλύτερα έρχονται..

Αστάρτη said...

Πάντως αν θέλεις, κανονίζω τη συναυλία στο Μάλαμα ;)

o kairos said...

Προχωρα χαρουμενος.Δεν μπορεις να κανεις αλλιως.

Anonymous said...

Σήκωσε το τηλέφωνο ρε!

Η.

Κατουρημένη ποδιά said...

αν205, no martini no party..

david,

πατσιούρι έμεινα άφωνος με τον Πορτογάλλο. Σωστό, αλλά μέχρι να βγει και εκεί ο δίσκος..

λαζίνιο / καιρέ, απόψε θα ’χουμε μια όμορφη νύχτα, κι αύριο θα ’ναι μια καλύτερη μέρα

αστάρτη, μαλαματένια λόγια..

καιρέ / λαζίνιο απόψε θα ’χουμε μια όμορφη νύχτα, κι αύριο θα ’ναι μια καλύτερη μέρα

ανώνυμους αλκοόλικους, ναιαιαι?? ποιος είναι??

Αστάρτη said...

ΣΟΥΠΕΡ το κομμάτι..
Οτι έπρεπε!
Thnx..
Καλημέρα :)

lazinio said...

γιατί δεν έβαλες 2 τελείες στον τίτλο;-)

Κατουρημένη ποδιά said...

αστάρτη, ΣΟΥΠΕΡ η Αστάρτη. Μόνο εγώ ξέρω ποιο κομμάτι εννοείς. Οι άλλοι θα περάσουν εσένα για κομμάτι (ή κομμάτια)..

λαζίνιο, μάλλον η ένταση της στιγμής. Δεν θα το αλλάξω. Επίσης, όλες οι παράγραφοι ξεκινάνε με μικρό γράμμα και όχι μόνο η πρώτη..

η τελευταία παράγραφος είναι ειδική περίπτωση γιατί ξεκινάει με ιδιάζουσα λέξη..

Anonymous said...

Nai alla pos egines antras den katalava...!

Κατουρημένη ποδιά said...

lifewhispers, μου ψιθύρισε η ζωή κάτι στο αφτί, έτσι απλά. Δε θα μπω σε λεπτομέρειες. Συμβαίνουν αυτά..

(κάτι ύποπτο συμβαίνει με το νικ σου. Θα το βρω)

Anonymous said...

Καποιος....γινεται αντρας , οταν ερωτευεται .
Καποια ....γινεται γυναικα , οταν την ερωτευεται καποιος .