Saturday, March 24, 2007

Made in Taiwan..

έχω μπει σε πρόγραμμα σκληραγώγησης. Δοκιμάζω και δαμάζω τον εαυτό μου. Ξενυχτάω, μένω 2 και 3 μέρες άυπνος, λύνω δύσκολα sudoku, πίνω, εξασκούμαι, τρέχω, φωνάζω, μου λέω είμαι ο καλύτερος. Μου κάνω πλύση εγκεφάλου, ανάκριση κάτω από το φωτιστικό, και το πιο δύσκολο από όλα καθαρίζω το σπίτι – πλένω – πλένομαι..

Βλέπω ταινίες Ράμπο, Ρόμποκοπ, ατσαλένιος αετός ΙΙ, μαγειρική με τη Βέφα και δελτία ειδήσεων.. Διαβάζω περιοδικά της σειράς, και προσπαθώ να δώσω λύση στην κάθε μία, που τα έχει με 5, αλλά γουστάρει τη γειτόνισσα..

Θέλω να είμαι όσο πιο έτοιμος γίνεται..

Βγήκα με μία Ταϊβανέζα τις προάλλες και πολύ φοβάμαι ότι παίρνει επαναφορτιζόμενες.. Δύσκολα τα πράματα..

21 comments:

o kairos said...

Βαλε μετασχηματιστη

Aggelos Spyrou said...

Χμμμ...
Τσέκαρε κι αν έχει εγγύηση...

an205 said...

Μπαταρίες ληθίου (όχι ηλιθίου) δοκίμασες;;;

kabamaru said...

tai girl the best!!!!!

Anonymous said...

Ρε παπούτσι απο τον τόπο σου κι ας είναι και μπαλωμένο λένε....ακους εκει ταϊβανέζα....

lazinio said...

την έριξες τελικά;

Κατουρημένη ποδιά said...

καιρέ, έχω γεμίσει καλώδια και μετασχηματιστές. Θα τη ρωτήσω αν διαθέτει τηλεκοντρόλ..

άγγελε, προς το παρόν δίνει 3 μήνες με δυνατότητα επέκτασης άλλους 6. Μετά βλέπουμε.. ;-)

αν, εγώ πρέπει να αναβαθμιστώ γιατί είμαι με τις απλές (ηλιθίου). Δε θα μπορέσω να την κοντράρω..

καμπαμαρού, λες να είναι καλή στο «μαγείρεμα»?? Στο tai food εννοώ, μην πάει ο νους σου στο πονηρό.. Θα φάω καλά..

μαράκι, είπα να κάνω διεθνή καριέρα όπως η Βίσση..

λαζίνιο, έχω να δω μερικά επεισόδια από τη Μαρία τη Μουτσουνιάρα για να είμαι μάχιμος.

Anonymous said...

Ναι αλλά αυτή αποτυγχάνει παταγωδώς μην υποπέφτεις σε σφαλματα...υπάρχουν δικές μας που ξέρουν tai καλύτερο και απο τις taiwanεζες...μαγείρεμα εννοώ!!

liodara said...

Καλά...για πρόσεχε αυτά τα ταιβανέζικα δεν είανι αξιόπιστα κοίτα μη σου εκραγεί και γεμίσει κομματάκια το σπίτι...άκου κει ταιβανέζα...τι της βρίσκεις.....Η μάλλον ξέρω τι της βρισκεις αλλά δε λέω γιατί είμαι μια κυρία....!

ΥΓ.Συνέχισε την καλή δουλεία και βλέπε εκτός από Ράμπο και Ρόκυ!

Αστάρτη said...

Ααα..ωστέ εκεί ήταν το πρόβλημα με τις μπαταρίες!
Κάτι παίζει τελευταία με το θέμα.
Η δική μου πάντως είναι καλά πια...άντε και στα δικά σου.

srm1033 said...

αυτά δεν είναι που εκρύγνυνται? Μια συμβουλή....άλλαξε την Βέφα με Μαμαλάκη θα βρεις το φώς σου!

patsiouri said...

Προπονείσαι για τη μαμά-πατρίδα άν κατάλαβα καλά????

Κατουρημένη ποδιά said...

μαράκι, η προηγούμενη εμπειρία μου με Ινδή, επιβεβαιώνει τα λόγια σου, αλλά το δείγμα είναι μικρό.. Χυλόπιτες εισαγόμενες..

λιοντάρα, είναι ε-ξωτική..

αστάρτη, Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ και στο podcast..

πεπεισμένη, βγήκε από καλό εργοστάσιο όμως. Διαθέτει μαύρο κουτί..

πατσιούρι, προπονούμε για την άλωση της Ταϊβάν. Μια μέρα θα γράψει και μένα η ιστορία..

patsiouri said...

Προσοχή! Μπορεί να μπείς στο μάθημα της ΣΤ Δημοτικού και οι πατριώτες να μή σε μάθουν ποτέ...

Αστάρτη said...

E,ναι.. μετά απο αυτό κατάλαβα!
Δεν το είχα ξανακούσει..σούπερ το κομμάτι. Ευτυχώς που κάνουμε σοβαρές κουβέντες κι έτσι έχουμε αφορμές για καλές μουσικές ;)
καλημέρα

Κατουρημένη ποδιά said...

πατσιούρι, εξώφυλλο με θέλω να μου ζωγραφίζουν μουστάκια..

αστάρτη και CIA (ΣΙΑ), ξανά γιατί βγήκε 7/10 (να τ'αφήσω??)

Η ΜΠΑΤΑΡΊΑ

Τζων Μπόης said...

πρώτη φορά μπαίνω στο blog σου, εκείνο το «κατουρημένη ποδιά» αλλά και το Low Achaia (φαντάσου να ήσουν κι από την Μανωλάδα‘) με έφτιαξε...

...δοκίμασε και σε Μαλαισίας, νομίζω θα κρατήσουν περισσότερο

*...Nantia...* said...

μόνο μην δέσει το πράγμα και φύγεις για ταιβάν!! :Ρ

Κατουρημένη ποδιά said...

τζον μπόι, έννοια σου κακομοίρη μου, και θα σε φτιάξω εγώ..

νάντια, ελπίζω όχι δεμένος..

Κολοκύθι said...

Αντε καλέ αηδίες. Πάρε έναν φορτιστή αυτοκινήτου να κάνεις τη δουλεία σου.
(και με τη πάρτη σου και με τη Ταιβανέζα)

Κατουρημένη ποδιά said...

κολοκύθι, βρε λες?? αν δίνουν δώρο και ένα ηλεκτροκολλητήρη, why not?