Thursday, March 15, 2007

Τα 'χω παίξει - ταινίες..

με έχουνε γεμίσει (λαζίνιο , αστάρτη) με τα μπαλάκια τους και τα έχω παίξει.. Βρε αφήστε λίγο να μελαγχολήσω, να φιλοσοφήσω, μπας και βρω καμιά λύση, κανά φως, κανά άλλο μονοπάτι. Όχι εκεί, να παίξεις..

Σειρά έχει το παιχνίδι με τις 7 ταινίες. Το παιχνίδι με τα κόμικ δεν το βλέπω να προχωράει μιας και Αστερίχ και Λούκυ Λουκ διάβαζα. Άντε και μερικά του Στάθη. Α! Και μπόλικα του Αρκά και Μαφάλντα. Οκ, εύκολο ήταν.

Οι ταινίες που γουστάρω δεν έχουν περάσει μπροστά από τα μάτια μου πάνω από 2 φορές. Οι περισσότερες 1 μόνο φορά και 1 μόνο 3 (φορές). Υπάρχουν βέβαια και ταινίες που τις βλέπω συνέχεια και ας μη τις γουστάρω. Αυτές και θα παρουσιάσω.

Αν το άλογο σκοντάψει στην ταινία, τότε όσες φορές και να δεις την ταινία, το άλογο θα συνεχίζει να σκοντάφτει. Αλλιώς δεν είναι ταινία, αλλά σήριαλ στην τηλεόραση.

Ταινίες:

1. Πέμπτη
2. Παρασκευή
3. Σάββατο
4. Κυριακή
5. Δευτέρα
6. Τρίτη
7. Τετάρτη

Κάθε βδομάδα η ίδια ταινία. Καμία αλλαγή, καμία έκπληξη. Αφού έκανα τον έξυπνο προχωράω..

1. "Ο χαμένος τα παίρνει όλα" του Ν. Νικολαΐδη με τον Αγγελάκα.



2. "Ο ασυμβίβαστος" και εδώ του Α. Θωμόπουλου με τον Παύλο Σιδηρόπουλο.



3. "Να είστε εκεί κύριε Τσανς / Being There" του Hal Ashby με τον Πήτερ Σέλλερς. Κατά πολλούς άνετα θα μπορούσα να είμαι εγώ ο πρωταγωνιστής.



4. "Τα παιδιά του πετρελαίου" του Ebrahin Forouzesh – Ιρανική 2001.



5. "Ο στρατηγός" του Buster Keaton με τον ίδιο – 1925, μαυρόασπρη, βουβός.



6. "Παρίση – Τέξας" του Wenders με τη Ναστάζια Κίνσκυ (θεά).



7. "Η έβδομη σφραγίδα" – του Μπέργκμαν. Ο Χάρος προ(σ)καλεί τον Ιππότη σε μία παρτίδα σκάκι. Ποιος κερδίζει άραγε?



Σταματάω εδώ γιατί γίνομαι πολύ κουλτουριάρης. Το ξέρω Μπουνιουέλ δεν θα μου το συγχωρέσεις αλλά τι να κάνουμε. Πάω να ακούσω το yiassou Maria μπας και συνέλθω..

Και τώρα πρέπει να προτείνω τον πιο αδύναμο κρίκο..

1. δεμόνια
2. σώκρατες
3. γεωργία με τον αρούλη
4. λούπα
5. καμπαμαρού
6. πατσιούρι
7. κοσμογυρισμένη

Για άλλες ταινίες και σειρές πατήστε http://www.greek-movies.com, καθώς επίσης και http://filosofia.gr/blogs/index.php?blogId=20


Το παιχνίδι με τις λέξεις από βδομάδα..

10 comments:

Anonymous said...

Τώρα εγώ που δεν έχω δει καμία απο αυτές είμαι ανεπίπεδη?

Κατουρημένη ποδιά said...

ωπ μου ξέφυγες εσύ. Πάρε και εσύ μία ακόμη πάσα..

σίγουρα τις Πέμπτη ως Τετάρτη τις έχεις δει δε μπορεί.. (γιατί τις έχω δει εγώ)

πάρε μερικά ονόματα να το παίξεις και εσύ in. Κιμ Κι Ντουκ, Παρκ Τσαν Γουκ, Γουονκ Καρ Γουαι, Κουροσάβα..

Αστάρτη said...

Θεέ μου, τι επίπεδο!
Θεέ μου, τι τιμή να σε γνωρίσω έστω και διαδικτυακά!
Νομίζω πως πλέον έχω ολοκληρωθεί σαν άνθρωπος! :D

Απ’ολες πάντως, μ’αρέσει περισσότερο το "Ο χαμένος τα παίρνει όλα"...
Αν είχα δεί και τις άλλες θα σου έλεγα τη γνώμη μου...

kabamaru said...

ante des re kamia amerikania...xexe!

liodara said...

Κουλτουτριάρικη ποδίτσα =lOVE!!!!

Γεωργία said...

Στον Χαμένο τα παίρνει όλα με πήρε ο ύπνος. :Ρ
Στον Ασυμβίβαστο είχα σοκαριστεί με τους τίτλους τέλους γιατί δεν ήξερα πως παίζει ο ίδιος ο Σιδηρόπουλος.
Μετά φώναζα "Έίδα τον Σιδηρόπουλο γυμνό δηλαδή?!!"

Τις άλλες δεν τις έχω δει...

Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!
(μην περιμένεις άμεση απάντηση, αλλά είπα πάντως στον Άρη να κάνει ποστ!)

lazinio said...

η έβδομη σφραγίδα είναι "δύσκολη" ταινία αλλά βλέπετε πολύ πολύ εύκολα. πολύ εύκολα όμως. άριστα 10.

Κατουρημένη ποδιά said...

αστάρτη να δεις "Γλυκειά Συμμορία"
και "Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα" του Νικολαΐδηκαι και αυτές. Και οι τρεις ταινίες είναι σαν τριλογία..

ευχαριστώ για το δούλεμα..

καμπαμαρού θα έχω την τιμή να δω το 300 σε αμερικάνικη αίθουσα.. Ουαου..

λιοντάρα, κουλτούρα να φύγουμε..

γεωργία, είπαμε ο χαμένος τα παίρνει όλα.. και τον ύπνο άμα λάχει.. :P

λαζίνιο, βλέπεται όντως εύκολα. Κολλάς θα έλεγα. Ξεκίνησα να την ξαναδώ λίγο κατά τις 4 (το πρωί), και κόλλησα. Το ίδιο έπαθα με το Σπιρτόκουτο και τη Γλυκειά Συμμορία. Ίδια ώρα πάντα.. Ίδιο πρόβλημα πάντα..

patsiouri said...

Φίλε τα κουρέλια τα έγραψα εγώ πρίν δώ την πρόσκλησή σου!!
Πρίν 5 λεπτά το ανέβασα το πόστ, και μάλιστα αναρωτιόμουν άν θα έπρεπε να το βάλω γιατί δέν θα το ήξερε κανένας..

Ο Νικολαίδης δέν υπάρχει πουθενά στο χάρτη!

Thanks για την πρόσκληση!!

Κατουρημένη ποδιά said...

ούτε ως κουκίδα??