Friday, March 09, 2007

Υποψίες..

είναι που νιώθω και εγώ μία οικειότητα. Και δεν έχουμε γνωριστεί να φανταστείς, ούτε καν σε αυτά τα μπαρ της χυλόπιτας της μιας βραδιάς. Ούτε τι χρώμα έχουν τα μάτια σου ξέρω, ούτε πώς ηχεί η φωνή σου, ούτε να σε δω από μακριά. Να δω το βάδισμά σου.

Αν και στη μεταθάνατο ζωή δεν πιστεύω, πιστεύω όμως στην προηγούμενη ζωή. Μπορεί τότε να ήμασταν εξερευνητές ή αδερφές ψυχές. Δεν ξέρω για σένα, πάντως εγώ ήμουν σίγουρα αδερφή.

Χτες ήταν η γιορτή της Γυναίκας. Περίμενα το τέλος της ημέρας άντε και λίγο την επόμενη. Κανένας δε μου ευχήθηκε χρόνια πολλά. Έτσι είμαι υπερήφανος για τον αναμφισβήτητο ανδρισμό μου..

17 comments:

*...Nantia...* said...

Α ξέχασα ..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ (χεχε :P)

an205 said...

το ένα είναι καφεπράσινο και το άλλο γαλαζοπράσινο (τα μάτια ντε!)
Χρόνια μας πολλά (είπαμε μία είναι η μέρα της γυναίκας όλες οι υπόλοιπες μέρες του χρόνου είναι του άντρα)...

Anonymous said...

νάντια βαλτή είσαι??

αν205 με τέτοια μάτια πρέπει να ανήκεις στους αναποφάσιστους.. Τι μόνο μία!! Κάθε μέρα έπρεπε.. Γυναίκες über άλλες. Κορώνα στο κεφάλι.. Με πίστεψες??

Αστάρτη said...

Περίεργο δεν είναι?
Ούτε οπτική επαφή, ούτε τίποτα.
Ολα στη φαντασία.
Κι όμως λες..δεν μπορεί..κάτι παίζει..
Μπορείς να την φαντάζεσαι ψηλή,ξανθιά με πράσινα μάτια..κι έρχεται λέει το μπάζο.μπουχουχου
Σου στέλνω χαμόγελο αδερφή (ψυχή ντε!) :)

patsiouri said...

Είσαι σάν εκείνους τους αστροναύτες που όταν τους είχε ρωτήσει ειρωνικά ο Πάπας άν συνάντησαν το Θεό εκεί που πήγαν του απάντησαν πως "Ναί, είναι Μαύρη και είναι Γυναίκα"??

Βρές της ένα όνομα μόνο για να γίνει και αυτή φίλη μας, ά, φτιάξτης κι ένα blog!

lazinio said...

το ξερα ότι δεν είχες αποφασίσει ακόμα πως να κατουράς

Anonymous said...

αστάρτη αν είναι ψηλή, ξανθιά, με πράσινα μάτια παίζει το μάτι μου..

πατσιούρι ήμουν και εγώ στο Discovery..

λαζίνιο κατουράω στη μπαρνιέρα για μεγαλύτερη ευκολία..

Anonymous said...

euge pu ise perifanos gia kati.

auti ti stigmi de mporw na skeftw kati gia to opio na eimai perifanos ki egw :-P

exo bebaia kapia prosopika 8emata, alla de nomizw pws synadun me ti geniki entyposi pu yparxei gia ta 8emata gia ta opia mporei na einai perifanos kaneis ;-P

o kairos said...

Τςςςςςςςςς..

Anonymous said...

κάιμγκρικ έχεις προσωπικά θέματα? Να σ'αγκαλιάσω.. Για πες..

καιρέ τη δροσιά του να χεις.. (λιοντάρα έλα τώρα που είναι φρέσκο)

-keimgreek- said...

alli fora ;-p

patsiouri said...

ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΟΣ ΕΣΥ, ΘΗΣΑΥΡΟς ΕΙΣΑΙ!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
Και φυσικά είσαι καλεσμένος στο παιχνίδι, δέν προλαβαίνω να σε περάσω αλλά έχω κάνει update, μπές να δείς!!

Anonymous said...

keimgreek καλά άλλη φορά..

patsiouri το ξερα ότι με ήθελες μόνο για τα λεφτά μου.. Είμαι πλόυσιος - ΜΠΑΡΙΛΑ. δεχομαι την πρόσκληση..

patsiouri said...

Τί χαρά, επιτέλους θα στραβωθεί κι ένας (ζάμπλουτος ελπίζω, όχι απλά πλούσιος) χριστιανός να με κουκουλωθεί κι εμένα την κακομοίρα!!

Έχεις και βέσπα να με πηγαίνεις στον κινηματόγραφο???

Το μικρό μου όνομα είναι-χα-Φωτούλα!!

Αναμένω το πόνημά σου..

Lupa said...

Ποδιά,
Ψιτ
Ποδιά,
Σου έχω μια προσκλησούλα.
Για πέρνα από το στόμα του Λύκου...

Γεωργία said...

Απάντησα!
Δεν άργησα ε?

Είπα στον Άρη να γράψει, και δεν ενθουσιάστηκε.

Είπε
"Εμένα το Φάντασμα της όπερας που μας είχε βάλει στο σχολείο η δασκάλα όταν είχαμε κενό μου άρεσε. Πότε θα μου το κατεβάσεις?"

..
Ε όπως καταλαβαίνεις άλλαξα κουβέντα γιατί δεν με έπαιρνε να συνεχίσω..

Κατουρημένη ποδιά said...

πατσιούρι, με τρίκυκλο??

λούπα, δε με φοβίζεις..

γεωργία, τουλάχιστον είναι ειλικρινής. Εγώ σε παρόμοια περίπτωση, με άλλη ταινία όμως, εκτίμησα το μάθημα..